Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Ми вирішили створити щось круте для свого міста, – Домінік Левицький про логотип Ужгорода

Ми вирішили створити щось круте для свого міста, – Домінік Левицький про логотип Ужгорода

Ми вирішили створити щось круте для свого міста, – Домінік Левицький про логотип Ужгорода
ВІДЕО ДНЯ

В Ужгородському прес-клубі відбулася прес-конференція на тему «Туристичний бренд міста: чому він потрібен Ужгороду і який має бути».

Креативний директор ініціативи створення бренду міста "Ужгород говорить багатьма мовами" Домінік Левицький розповів: «Ми вирішили створити щось круте для свого міста, спробувати свої сили і побачити реакцію людей. Це з ідеї простого логотипу переросло у цілий стиль міста. Судячи з реакції людей, 80 % подобається. Головна ідея полягає у поєднанні української літери з неукраїнськими. Ми довго думали, з чим асоціюється Ужгород, і вирішили показати, як поєднуються тут різні культури. Позначки над літерою «у» – від літер з різних мов, які функціонують у місті. Якщо людям сподобається, далі працюватимемо над логотипом і стилем взагалі». 

Реклама

Дизайнер-розробник Юрій Тарасюк додав: «Порівняно з дизайном логотипу для компанії, розробити логотип для міста було складніше, бо тут багато мешканців, складно знайти один образ, яким передати те, чим Ужгород відрізняється від інших міст». 

Ми вирішили створити щось круте для свого міста, – Домінік Левицький про логотип Ужгорода – 13
Реклама

«Окрім самого логотипу ми зробили цілий набір «іконок» та інструкцію з їх використання. Це була цікава командна робота», – каже дизайнер-розробник Михайло Кляп. 

Для поширення логотипу розробники найперше запланували фотосесію – усі охочі мешканці зможуть сфотографуватися з ним. Також триває спілкування з міськрадою щодо впровадження запропонованого стилю на офіційному рівні. «Важливіше не затвердити його офіційно, а щоб людям сподобалося, це головне», – каже Д. Левицький. 

Щодо критики, комусь здається, що логотип занадто простий, інші не розуміють ідею. Тому автори працюватимуть над поясненням власного бачення. У процесі розробки логотипу вони відкинули з два десятки ідей, які могли б візуалізувати Ужгород – архітектуру, сакуру тощо. 

Реклама

Комерційна вартість такої роботи, яку проробили дизайнери для свого міста – кілька тисяч доларів США, лише шрифти, придбані для цього проекту коштують 150 доларів. Але хлопці готові подарувати свою роботу безкоштовно.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно