Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Через свою необізнаність чоловік став жертвою телефонного шахрая

Із заявою про зникнення з рахунку банківської картки грошей до Берегівського РВ УМВС звернувся 54-річний ужгороденць.

Коли 54-річний ужгороденць знаходився в смт. Батьово Берегівського району йому на мобільний телефон надійшло СМС в якому містилося повідомлення про зняття з його картки «ПриватБанк» коштів в сумі 4651 гривень. Але сам чоловік гроші не знімав і банківську картку нікому не передавав. Ужгородець вирішив за даним фактом звернутися до найближчого відділення міліції, – повідомляє Берегівський РВ УМВС.

Як встановили правоохоронці, зняттю коштів передував телефонний дзвінок який надійшов на мобільний телефон ужгородця. Чоловік який телефонував з прихованого номеру назвався представником «ПриватБанку» та під приводом погашення кредиту виманив від співрозмовника його анкетні данні та реквізити банківської картки. І як наслідок… Вже через кілька хвилин з рахунку ужгородця зникли усі заощадження.

Нерідко шахраї називаються співробітниками банків. Намагаються вивідати конфіденційні дані і дані про карти та рахунки клієнтів, використовуючи дзвінки на мобільні або стаціонарні телефонні номери і використовуючи довіру простодушних громадян для отримання всієї необхідної шахраям інформації. В таких випадках слід пам’ятати, що банк ніколи не запитує у клієнтів, тим паче у телефонній розмові, номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код, а також паролі, що надходять в SMS. Тому якщо дзвонить невідомий, який буде намагатися з’ясувати ці дані, знайте, що це шахрай.