Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Кримінал
  • Закарпатцю загрожує покарання за безпідставні дзвінки з нецензурною лайкою на "гарячу лінію" поліції

Закарпатцю загрожує покарання за безпідставні дзвінки з нецензурною лайкою на "гарячу лінію" поліції

«Пішли ви на …, я вас всіх… та ви всі с…», – ось такі образи та звинувачення на свою адресу змушені вислуховувати оператори ужгородсько-мукачівської лінії 102. І так… без перерви на рекламу. Один настирний додзвонювач взяв собі за розвагу безперестанку дзвонити на 102, і навіть коли оператори просять не займати надаремно гарячу лінію, бо хтось, кому справді потрібна допомога, не може додзвонитися, у відповідь чують все ті ж «побажання».

Вдосконалена система обробки інформації, спрощена база внесення даних, нове обладнання – у таких умовах зараз працює новий Центр управління нарядами поліції Ужгорода та Мукачева, який з’явився під час реформування правоохоронної системи, як нова ланка реагування на звернення громадян, – повідомляє відділ комунікації ГУ Національної поліції у Закарпатській області.

Для операторів, які приймають виклики людей, що потребують допомоги, важлива кожна секунда. Темпи їхньої роботи – напружені. Як розповіли диспетчери «колл-центру», кожного дня вони приймають і обробляють близько півтисячі викликів. На обробку одного повідомлення витрачається приблизно три хвилини, за які треба встигнути зафіксувати персональні дані, контактний телефон, адресу осіб, які до них звертаються, з’ясувати причину дзвінка, вирішити проблему, відправити наряд працівників. І в кожному випадку людина чекає поради, конкретних дій правоохоронців, або й просто консультації.

На жаль, трапляються і безпідставні виклики, що є просто марнуванням часу поліції. Так, правоохоронцям довелося розплутувати крадіжку, якої не було. Бабця пояснила, що нафантазувала «злочин», бо хотіла переконатися, чи дійсно нові поліцейські працюють так, як про них розповідають з екранів телевізорів. А ще, до прикладу, щоденно лише від одного ужгородця на ім’я Іван М. оператори отримують сотні безпідставних дзвінків. Чоловік, схоже, так розважається. Більше того, часто повідомлення сумлінного додзвонювача супроводжуються нецензурщиною, мовчанкою та навіть прокльонами.

Прикро, що подібні особи навіть не намагаються зрозуміти, що доки вони граються, хтось у безвиході чекає на допомогу, а кожна прогаяна секунда – мить чийогось життя, що потребує порятунку.

Поліцейські вже «взяли на олівець» справу пана Івана і за перешкоджання роботі операторів екстреної служби йому загрожує покарання.

Із додзвонювачем, на жаль, познайомилася вся служба. Тому оператори звертаються до нього навіть на ім’я по батькові.

Обережно! Запис містить ненормативну лексику (АУДІО +18)