Термінали "ПриватБанку" почали давати збій
У "ПриватБанку" почали давати збій термінали. Клієнти фінустанови відзначають, що після внесення грошей – вони не надходять на рахунок.
Зокрема, замість зарахування коштів термінали видають помилки. Про це свідчать скарги користувачів на "Мінфіні".
Наприклад, один із клієнтів "ПриватБанку" зазначив, що вніс у термінал понад 23 тисячі гривень. Відповідні кошти він розмістив для розрахунків за кредитами.
Гроші необхідно було внести до 25 числа, щоб не платити відсотки. Однак банк не зарахував їх і видав помилку. В результаті у людей з’являється ризик нарватися на штрафи від фінустанови. Крім того, бувають випадки, коли термінал блокує ще й банківську картку.
"Термінал заблокував мої гроші й картку. Минув уже тиждень, я досі не отримав свої гроші назад. Ці гроші були призначені для оплати рахунків, пеня зростає, банк стверджує, що потрібно чекати до 14 днів", – зазначив клієнт "ПриватБанку".
У фінустанові скарги приймають і обіцяють розглянути їх протягом двох тижнів.