"ПриватБанк" відмовляється продовжувати картки частині клієнтів
В Україні "ПриватБанк" відмовляється продовжувати картки клієнтів після того, як закінчується їхній термін дії. Банк має на це право, при цьому причину клієнтам не пояснюють.
Про один із таких випадках на спеціалізованому форумі "Мінфін" розповіла клієнтка банку. У фінустанові підтвердили: дійсно, в оформленні нової картки відмовили. А причину називати не зобов’язані.
Українка розповіла, що довгий час користувалася послугами "Привату", не брала кредитів, закон не порушувала, але при цьому у видачі карти після того, як попередня закінчилася, їй відмовили.
"Я дзвонила на гарячу лінію, розмовляла зі службою безпеки, але результату не отримала, тільки відмову не пояснювали, ні на що не посилаючись. Хочу прояснити ситуацію і з’ясувати, вирішити ситуацію. Просто якось неправильно", – написала клієнтка банку.
У фінансовій установі відповідати на претензію і пояснювати ситуацію фактично відмовилися. "Це питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і за результатом із вами було проведено зворотний зв’язок із наданням інформації", – пояснили в банку.
Зазначимо, будь-який банк має право відмовити в наданні своїх послуг. Перелік причин для цього може містити як порушення правил, так і сумніви з приводу платоспроможності клієнта.