Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

"ПриватБанк" відмовляється продовжувати картки частині клієнтів

В Україні "ПриватБанк" відмовляється продовжувати картки клієнтів після того, як закінчується їхній термін дії.

В Україні "ПриватБанк" відмовляється продовжувати картки клієнтів після того, як закінчується їхній термін дії. Банк має на це право, при цьому причину клієнтам не пояснюють.

Про один із таких випадках на спеціалізованому форумі "Мінфін" розповіла клієнтка банку. У фінустанові підтвердили: дійсно, в оформленні нової картки відмовили. А причину називати не зобов’язані.

Українка розповіла, що довгий час користувалася послугами "Привату", не брала кредитів, закон не порушувала, але при цьому у видачі карти після того, як попередня закінчилася, їй відмовили.

Читайте також:
У "Приват 24" стався збій

"Я дзвонила на гарячу лінію, розмовляла зі службою безпеки, але результату не отримала, тільки відмову не пояснювали, ні на що не посилаючись. Хочу прояснити ситуацію і з’ясувати, вирішити ситуацію. Просто якось неправильно", – написала клієнтка банку.

У фінансовій установі відповідати на претензію і пояснювати ситуацію фактично відмовилися. "Це питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і за результатом із вами було проведено зворотний зв’язок із наданням інформації", – пояснили в банку.

Зазначимо, будь-який банк має право відмовити в наданні своїх послуг. Перелік причин для цього може містити як порушення правил, так і сумніви з приводу платоспроможності клієнта.