Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Україні будуть реагувати на випадки відмови у розрахунку карткою

Голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у своєму телеграм-каналі наголосив, що влада буде реагувати на випадки відмови у розрахунку картками.

"Кожен громадянин має право розраховуватись за товари/послуги своєю карткою! Будемо реагувати на кожен випадок відмови у розрахунку через термінал як продавців, так і постачальників", – зазначив він.

Читайте також:
ПриватБанк оголосив важливу інформацію для всіх бізнес-клієнтів

Народний обранець каже, що для цього було створено спеціальний бот, куди громадяни можуть надіслати інформацію щодо недобросовісних представників бізнесу (найменування, адресу, ЄДРПОУ тощо).

"Перед відправкою кожного повідомлення натискайте на "/start", – зазначив Данило Гетманцев та опублікував назву бота  – @pos_terminals_bot.

Раніше повідомялось, що ПриватБанк оприлюднив важливу інформацію про оплату картками.