Стало відомо, які зміни готує мережа супермаркетів Сільпо
У мережі супермаркетів Сільпо планують поступово скорочувати пропозиції більш дорогих товарів та акцентувати увагу на продуктах із демократичною ціною.
Про такі плани розповів когнітивний директор Fozzy Group Дмитро Циганков в інтерв’ю виданню "НВ Бізнес".
За його словами, в Сільпо зменшилась кількість покупок орієнтовно на 20% (у порівнянні з червнем попереднього року).
Зміни відбулись і в ціновому сегменті, вартість товарів зросла. Водночас платоспроможність українців знизилась. Звідси випливають і зміни, які готує мережа супермаркетів Сільпо. Поступово на полицях з’являтиметься більше товарів із демократично ціною.
"Зрозуміло, що потрібно акуратно скорочувати пропозицію дорогих товарів і переходити до якихось демократичніших речей, більше наповнювати середній сегмент", – зазначив когнітивний директор Fozzy Group.