Так, як було до війни: одна з великих мереж АЗС повідомила про важливі зміни
Мережа АЗК UPG повідомила про відновлення із 26 липня програми лояльності UPGgood. При чому програма буде діяти в повному обсязі, тобто так, як було до війни.
Про це йдеться в повідомленні пресслужби мережі АЗС.
Такий крок свідчить про те, що ринок почав насичуватись пальним і тепер між АЗС йде "змагання" за покупця.
Які бонуси пропонує UPG:
- на кожному літрі – до 40 копійок бонусами,
- 2% від суми покупок у VIVO café і товарів у магазині нараховуються на картку миттєво після кожної покупки.
Приємним фактом є те, що раніше накопичені бонуси також активні.
Для нових клієнтів АЗС пропонує встановити свій корпоративний додаток та відчути всі переваги програми лояльності. До того ж для власників застосунку у мережі відсутні ліміти на всі види пального.