Так, як було до війни: одна з великих мереж АЗС повідомила про важливі зміни

Так, як було до війни: одна з великих мереж АЗС повідомила про важливі зміни

Мережа АЗК UPG повідомила про відновлення із 26 липня програми лояльності UPGgood. При чому програма буде діяти в повному обсязі, тобто так, як було до війни.

Про це йдеться в повідомленні пресслужби мережі АЗС.

Читайте також:
Яка вартість пального після корегування курсу долара: нові ціни на бензин і дизель

Такий крок свідчить про те, що ринок почав насичуватись пальним і тепер між АЗС йде "змагання" за покупця.

Які бонуси пропонує UPG:

  • на кожному літрі – до 40 копійок бонусами,
  • 2% від суми покупок у VIVO café і товарів у магазині нараховуються на картку миттєво після кожної покупки.

Приємним фактом є те, що раніше накопичені бонуси також активні.

Для нових клієнтів АЗС пропонує встановити свій корпоративний додаток та відчути всі переваги програми лояльності.  До того ж для власників застосунку у мережі відсутні ліміти на всі види пального.