ПриватБанк опублікував важливе попередження через випадок з карткою жінки
ПриватБанк опублікував попередження після того, як стало відомо про випадок із карткою жінки. Шахраї зуміли вкрасти від жертви чималу суму, вигадавши легенду про ніби-то "заблоковану" карту ПриватБанку. Фінустанова наголошує, що ні в якому разі не варто розголошувати третім особам дані карток, особливо паролі.
Так, на порталі "Мінфіну" жінка із Запоріжжя розказала про те, як стала жертвою аферистів.
За її словами, їй зателефонував незнайомий чоловік, який представився працівником "служби безпеки ПриватБанку". Для підтвердження своєї легенди аферист надав жінці її особисті дані та навіть розповів, яка сума зберігається в неї на банківському рахунку.
"Для переконливості, що він не шахрай, було переключення дзвінку на оператора з номером "3700". Оператор сказав, що в мою карту були втручання та вона заблокована. Він запропонував її розблокувати зараз, та почав говорити, що мені робити. Він збільшив кредитний ліміт на одній з карток, перекинув із скарбнички на карту, та міг заблокувати або розблокувати картку. Подальшими діями шахраїв було знято кошти із скарбнички та карти у розмірі 19580 гривень", – зазначила жертва аферистів.
Постраждала повідомила, що вкрадені кошти вона планувала витратити на навчання своєї дитини та відновлення будинку після обстрілу ЗС РФ. У відгуку жінка закликала представників держбанку втрутитися у ситуацію та допомогти їй повернути гроші.
У коментарях до звернення громадянки співробітник "ПриватБанку" зазначив, що шахраї могли розблокувати карту та перевести з неї кошти за наявності доступу до особистого кабінету "Приват24". Зокрема, зловмисники могли заволодіти паролем від акаунту або ПІН-кодом, який необхідний для відновлення банківської карти.
"Ми постійно наголошуємо, що клієнти мають бути пильні та не передавати дані карток та паролі від акаунту третім особам. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації. Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі у сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій", – відповів представник "ПриватБанку" на звернення жінки, яка стала жертвою шахраїв.