"Неправильні" платіжки від Нафтогазу: опубліковане важливе роз’яснення для українців
На порталі споживачів природного газу українцям роз’яснили, чому Нафтогаз або інший постачальник часом не враховує показання лічильника, передані споживачем. Мовляв, людина передала показники, але згодом до неї приходить "неправильна" платіжка, з іншими нарахуваннями.
Як пише 104.ua, таке може бути в тому випадку, якщо споживач запізнився із передачею показників.
Всі постачальники газу, в тому числі і найбільший – Нафтогаз, – нараховує плату за спожите блакитне паливо на підставі переданих показників лічильника. І для того, що у квитанції були правильні нарахування, передати показники лічильника оператору ГРМ необхідно в перші три дні кожного місяця.
"У такому випадку до 5 числа ви зможете впевнитися, що показання опрацьовані, а за необхідності підкріпити їх фотофіксацією", – йдеться в повідомленні порталу споживачів природного газу.
Якщо споживач передасть показники після 5 числа поточного місяця, то їх постачальник може не врахувати при формуванні квитанції. В такому випадку споживач може отримати рахунок із сумою, які не відповідають об’ємам споживання. У народі за них кажуть "неправильні" платіжки.
Раніше повідомлялось, що від друкованих рахунків ГК "Нафтогаз України" вже відмовилися 311 тисяч українців.