Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Як повернути переплату: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим роз’ясненням

Як повернути переплату: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим роз’ясненням

Газопостачальна компанія Нафтогаз України звернулась до споживачів із важливим роз’ясненням. У пресслужбі Нафтогазу пояснили, що потрібно робити, якщо ви досі маєте переплату у попереднього постачальника газу і як повернути ваші гроші.

Перш за все, необхідно написати заяву на повернення переплати. Далі – звернутися до попередньої газопостачальної компанії. Адже понад 10 мільйонів домогосподарств України отримують газ від Нафтогазу лише з 1 травня 2022 року. 

Читайте також:
Це відповідальність облгазів: Нафтогаз звернувся до споживачів із поясненням

Заяву потрібно надіслати за адресою для листування попереднього постачальника. До неї слід додати копії таких документів:

  • паспорту;
  • ідентифікаційного коду;
  • банківських реквізитів вашого карткового рахунку.

Далі впродовж 14 календарних днів попередня газопостачальна компанія повинна надати відповідь на ваш лист, а також повернути переплату. Зауважимо, що в деяких випадках термін може бути збільшений до 30 календарних днів.

У Нафтогазі також наголошують, що забрати переплату у попереднього постачальника газу може тільки клієнт.

У пресслужбі Нафтогазу додали, що іншого дієвого механізму, аби переказати кошти між компаніями не існує.  Тому українці самотужки мають повертати переплату. Іншого варіанту наразі нема.

Нагадаємо, Нафтогаз звернувся до споживачів із інформацією про рахунки за газ.