Як повернути переплату: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим роз’ясненням
Газопостачальна компанія Нафтогаз України звернулась до споживачів із важливим роз’ясненням. У пресслужбі Нафтогазу пояснили, що потрібно робити, якщо ви досі маєте переплату у попереднього постачальника газу і як повернути ваші гроші.
Перш за все, необхідно написати заяву на повернення переплати. Далі – звернутися до попередньої газопостачальної компанії. Адже понад 10 мільйонів домогосподарств України отримують газ від Нафтогазу лише з 1 травня 2022 року.
Заяву потрібно надіслати за адресою для листування попереднього постачальника. До неї слід додати копії таких документів:
- паспорту;
- ідентифікаційного коду;
- банківських реквізитів вашого карткового рахунку.
Далі впродовж 14 календарних днів попередня газопостачальна компанія повинна надати відповідь на ваш лист, а також повернути переплату. Зауважимо, що в деяких випадках термін може бути збільшений до 30 календарних днів.
У Нафтогазі також наголошують, що забрати переплату у попереднього постачальника газу може тільки клієнт.
У пресслужбі Нафтогазу додали, що іншого дієвого механізму, аби переказати кошти між компаніями не існує. Тому українці самотужки мають повертати переплату. Іншого варіанту наразі нема.
Нагадаємо, Нафтогаз звернувся до споживачів із інформацією про рахунки за газ.