ПриватБанк опублікував важливе роз’яснення про блокування картки
На форумі видання "Мінфін" 6 листопада була розміщена скарга на дію ПриватБанку. Клієнт зазначив, що не зміг здійснити купівлю товару на суму близько 20 тисяч гривень, оскільки ПриватБанк заблокував його картку. Після чого довелося витратити 50 хвилин на розмову зі службою підтримки, щоб картку було розблоковано.
В той же день пресслужба фінустанови опублікувала роз’яснення, чому так сталося. У дописі йдеться, що зроблено це було з міркувань безпеки, а сама процедура направлена на протидію шахрайства.
"Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації", – пояснює пресслужба ПриватБанку.
Допис користувача та відповідь банку (скріншот із сайту "Мінфін")
- До 30 листопада: Нафтогаз оприлюднив приємну новину про нові рахунки