ПриватБанк звернувся до клієнтів після відключень світла
Значна частина України після ракетних обстрілів росії залишилась без електроенергії, частково мобільного інтернету та зв’язку. В багатьох населених пунктах не працюють банкомати та термінали. Тому ПриватБанк після відключень світла звернувся до клієнтів.
У банку запевнили, що сервіс Приват24 працює безперебійно. Більшість банківських послуг наразі доступні клієнтам через веб-версію Приват24 або через мобільні застосунки цілодобово.
У фінустанові заспокоюють клієнтів, що за умов аварійних відключень електрики банк продовжує працювати завдяки перенесенню цифрових потужностей до хмари та резервним джерелам електроживлення та доступу до інтернету.
Українцям також радять під час аварійних відключень звернутись до найближчого чергового відділення ПриватБанку, яке працюватиме в окремому режимі.
Нагадаємо, нещодавно українка повідомила про проблеми з купюрами 500 і 1000 гривень.