"Нова пошта" звернулась до клієнтів після інформації про збій у роботі
Як уже повідомлялось, другий день підряд у роботі "Нової пошти" фіксують збої. Компанія надала офіційний коментар стосовно ситуації, що склалась.
У повідомленні пресслужби логістичного оператора зазначається, що через технічний збій мобільний застосунок "Нової пошти" та сервіс авторизації, який дозволяє зайти в бізнес-кабінет, тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.
"Усім, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, – найближчим часом зателефонує оператор "Нової пошти" і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі", – йдеться у зверенні пошти до клієнтів.
Водночас усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнт можна отримати у будь-якому відділенні. Усі інші цифрові точки контакту – API та сайт – працюють.
У "Новій пошті" зазначають, що вони докладають зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку.