Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

"Нова пошта" звернулась до клієнтів після інформації про збій у роботі

Як уже повідомлялось, другий день підряд у роботі "Нової пошти" фіксують збої. Компанія надала офіційний коментар стосовно ситуації, що склалась.

У повідомленні пресслужби логістичного оператора зазначається, що через технічний збій мобільний застосунок "Нової пошти" та сервіс авторизації, який дозволяє зайти в бізнес-кабінет, тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.

Читайте також:
Українці другий день повідомляють про збій у роботі "Нової пошти"

"Усім, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, – найближчим часом зателефонує оператор "Нової пошти" і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі", – йдеться у зверенні пошти до клієнтів.

Водночас усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнт можна отримати у будь-якому відділенні. Усі інші цифрові точки контакту – API та сайт – працюють.

У "Новій пошті" зазначають, що вони докладають зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку.