Іноземне підприємство, що розташоване поблизу Мукачева, поставляє в Україну угорський автогаз
Однак об’єми поставок різко зменшуються, конкуренцію складає російський продукт.
Імпорт автогазу в Україну залізничним транспортом за перші 4 місяці 2014 склав 116,4 тис. т, що на 29% більше, ніж за аналогічний період 2013 р. Про це із посиланням на дані «Укрзалізниці» повідомили в «Консалтинговій групі А-95».
Найбільшим постачальником в Україну залишається Білорусь, з якої за січень - квітень поставлено більше 51 тис. т зрідженого газу автомобільних марок (+24 % до січня- квітня 2013 р.).
Нагадаємо, що близько 3-6 тис. т щомісячно з Білорусі поставляється автомобільним транспортом. За словами учасників ринку, популярність цього виду поставки газу останнім часом значно зросла.
Імпортні поставки по залізниці з Росії склали близько 38 тис. т (+25%), з Казахстану - близько 25 тис. т (+2%). При цьому на 35 % до 1,7 тис. т знизилися поставки з Угорщини. Єдиним імпортером з цієї країни залишається компанія «ПетроКарбоХем - Мукачево».
Найбільшими імпортерами залізницею залишаються компанія «Надія» (близько 30 тис. т ) і «БРСМ -Нафта» (близько 22 тис. т), які оперують в ряді регіонів України. У п'ятірку найбільших за підсумками 4 місяців також потрапили «ВОГ - Рітейл» (мережа АЗК WOG), «Енергія» (м. Донецьк, здійснює послуги зберігання для мережі АЗК «Паралель») і «Авантаж» (м. Київ).
Всього на першу п'ятірку імпортерів довелося близько 82 тис. т газу (більше 70% всього залізничного імпорту).
У 2013 р. до п'ятірки найбільших постачальників з імпорту входили також «Пропан- Трейд» і «УПК- Европлюс», - повідомляє OilNews.
Довідка: Іноземне підприємство «Петро Карбо Хем-Мукачево» розташоване у селі Павшино Мукачівського району Закарпатської області України, поблизу до кордонів сусідніх з Україною держав (Угорщина - 30 км, Словаччина - 40 км, Польща - 80 км, Румунія - 100 км), з під'їзними залізничними коліями європейського стандарту і стандарту країн СНД.
Здійснює перевалку зріджених вуглеводневих газів (ЗВГ) із залізничних цистерн широкої колії (СНД стандарту) в залізничні цистерни вузького шляху (європейського стандарту) з номінальною потужністю більше 220 тис. тонн на рік, добова продуктивність до 28 вагоно - цистерн, що становить 950 тонн, перевалку (ЗВГ) в автогазовози продуктивністю 300 тонн/добу, а також перевалку продуктів нафтохімічної промисловості із залізничних цистерн широкої колії у залізничні цистерни вузького шляху номінальною потужністю більше 100 тис. тонн в рік і в зворотному напрямку, і автоцистерни з номінальною потужністю понад 10 тис. тонн на рік.