До закарпатських податківців надійшло майже 100 звернень від громадян
Органи ДФС у Закарпатській області приділяють значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи.
Протягом січня-березня 2016 року до Головного управління ДФС у Закарпатської області надійшло 58 письмових звернень, з них 57 заяв та 1 скарга. За тематикою найбільш поширеними у письмових зверненнях були питання щодо проведення перевірок діяльності суб’єктів господарювання та питання, що належать до компетенції ДФС, – констатує відділ комунікації ГУ ДФС УКраїни в Закарпатській області.
Закарпатська митниця ДФС отримала протягом трьох місяців 34 звернення, з них 33 звернення та 1 скарга. Основна тематика та проблеми, порушені у письмових зверненнях громадян стосувалися працевлаштування в ДФС та її територіальні органи; питань фінансового забезпечення працівників (у т.ч. колишніх); надання благодійної допомоги; питань митної політики тощо.
Також протягом січня-березня до Закарпатської митниці ДФС надійшло 2 колективні звернення, за результатами розгляду яких надано роз’яснення представникам громадськості.
Зауважимо, що для результативності та швидкого вирішення питання, звернення слід подавати до тих органів, установ і тих посадових осіб, від яких залежить вирішення цього питання. Якщо питання, порушені в отриманому зверненні, не входять до повноважень адресата, звернення пересилається за належністю відповідному органу або посадовій особі.
Так само, що у фіскальних органах області існує практика проведення особистих прийомів громадян посадовими особами, що здійснюються в громадських приймальнях згідно затверджених графіків.
З початку року в ГУ ДФС Закарпаття здійснено 14 прийомів за зверненнями громадян, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення. Щодо тематики звернень, то більшість з них стосувалися застосування норм податкового законодавства з податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку та єдиного соціального внеску.
Варто зазначити, що у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» всі звернення громадян повинні бути оформлені належним чином, зокрема: зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Важливо: своєчасне звернення платника податку до органів ДФС за одержанням кваліфікованої консультації з того чи іншого питання в сфері застосування податкового законодавства застерігає платника від помилки в податковому обліку і сприяє партнерським відносинам фіскальних органів з платниками податків.