"Бідні" закарпатці купують дедалі більше автомобілів
Перипетії з пересічками, переповнені авторинки та салони і в той же час розкішні автівки на вулицях закарпатських міст. Парадоксально, та на тлі суспільного зубожіння, транспортних засобів у нашому краї стає все більше, причому настільки, що в Ужгороді (та і в інших містах області) інколи ніде припаркуватися. Дивно, але факт…
Згідно зі статистичними даними, у цьому році продажі автівок зросли більше, ніж у два рази. Зокрема, як повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting, за дев’ять місяців цього року в нашій державі продали 7,6 тис. преміальних автомобілів, хоча за аналогічний період минулого року показник складав 3,6 тис.
Ціни, між іншим, на автівки зовсім не впали. Скажімо, за даними «Закарпатя-авто», автомобілі КІА, що користуються найбільшим попитом можна придбати (у залежності від моделі ) від 346 550 до 917 700 грн, Chevrolet – від 336 990 до 666 810 грн, Zaz – від 169 575 до 253 800 грн, Chery – від 289 190 до 389 570 грн, Mercedes-Benz – від 740 379 грн до 3 518 438 грн, Jeep – від 616 381 до 2 752 491 грн, Lada – від 247 900 до 339 900 грн (ціни на деякі моделі уточнюються).
Отже, автомобілі є недешевими… проте в автосалонах зажди є покупці.
Тож у чому причина того, що краяни купують все більше машин?
“Коли машина починає сипатися, простіше купити нову. Статус плюс необхідність постійно пересуватися на хороших, надійних автомобілях зобов’язують їхніх власників оновлювати свій автопарк за першої ж поломки. У таких людей немає можливості і бажання витрачати час, заганяти авто на сервіси і СТО та чекати, поки їх полагодять “, – каже глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.
Отже, за інформацією того ж видання, цьогоріч серед продажів лідируючі позиції займають німецькі компанії. Найбільш продаваним брендом став BMW – 2,2 тис. машин (у два рази більше січня-вересня 2015 року). На другому місці Mercedes-Benz – 1,9 тис. автомобілів (у три рази більше, ніж роком раніше). Третю сходинку лідерів замикає Audi – понад 1 тис. машин (у два рази більше до 2015 року). Представник одного з дилерів ВІП-авто неофіційно розповів, що в основному машини такого класу купує політична еліта і наближені до неї особи.