Геннадій Москаль запевнив, що 90% ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок "дорожнього експерименту"
90 відсотків доріг, на які оголошені тендери, а зараз проходять торги і йде підписання договорів, фінансуються з "дорожнього експерименту", тобто із перевиконання Закарпатською митницею планових надходжень. Про це повідомив очільник області Геннадій Москаль.
"Список усіх цих доріг давно затверджений Бюджетним комітетом Верховної Ради України, Міністерством інфраструктури і Службою автомобільних доріг, тому ніхто з політиків не має до цього жодного відношення", – наголосив голова Закарпатської ОДА.
Список доріг на Закарпатті, фінансування яких включене в "дорожній експеримент":
Яблуницький перевал – Рахів – Мукачево (на капітальний ремонт дороги вже освоєно 115 мільйонів гривень);
Ужгород – Самбір;
Хуст – Долина;
Перечин – Свалява;
Іршава – Виноградів (у межах с. Заріччя);
Іршава – Виноградів (від с. Ком’яти до с.Онок і далі до Виноградова);
Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я;
Міжгір’я – Синевир;
Виноградів – Теково – Неветленфолу;
Свалява – Довге – Липча (від с. Довге до с. Липча);
Свалява – Довге – Липча (від м. Свалява до с. Довге),
Кольчино – Пузняківці (Мукачівський район);
Майдан – Новоселиця (Міжгірський район);
Рахів – Богдан – Луги (в бік Говерли);
Красна – Усть Чорна – Руська Мокра – Німецька Мокра (Тячівський район);
Усть Чорна – Лопухів (Тячівський район);
Тур’я Ремета – Лумшори (Перечинський район);
Рахів – Косівська Поляна – Кобилецька Поляна (Рахівський район);
Берегово – Кам’янське (Берегівський – Іршавський райони);
Нижні Ворота – Верецький перевал (Воловецький район);
Новоселиця – Лісковець (Міжгірський район);
Лісковець – Рекіти (Міжгірський район);
Ізки – Верхній Студений (Міжгірський район);
Луг – Косівська Поляна (Рахівський район);
Тячів (округла) – Вільхівці Лази (Тячівський район);
Угля – Мала Уголька (Тячівський район);
Іванівці – Щасливе (Мукачівський район);
Горонда – Баркасово (Мукачівський район).
Крім того, є дороги, ремонт яких фінансується з Державного фонду регіонального розвитку, обласного бюджету, районних, міських та сільських бюджетів, однак виділення коштів із місцевих бюджетів неспівмірне з фінансуванням за рахунок "дорожнього експерименту".
Нагадаємо, що в кінці минулого року Верховна Рада України включила Закарпатську область в експеримент, який передбачає спрямовувати на ремонт автодоріг 50 відсотків коштів від перевиконання щомісячних планових надходжень митниць (так званий "дорожній експеримент").