Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Геннадій Москаль запевнив, що 90% ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок "дорожнього експерименту"

Геннадій Москаль запевнив, що 90% ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок "дорожнього експерименту"

90 відсотків доріг, на які оголошені тендери, а зараз проходять торги і йде підписання договорів, фінансуються з "дорожнього експерименту", тобто із перевиконання Закарпатською митницею планових надходжень. Про це повідомив очільник області Геннадій Москаль.

"Список усіх цих доріг давно затверджений Бюджетним комітетом Верховної Ради України, Міністерством інфраструктури і Службою автомобільних доріг, тому ніхто з політиків не має до цього жодного відношення", – наголосив голова Закарпатської ОДА.

Список доріг на Закарпатті, фінансування яких включене в "дорожній експеримент":

Яблуницький перевал – Рахів – Мукачево (на капітальний ремонт дороги вже освоєно 115 мільйонів гривень);

Ужгород – Самбір;

Хуст – Долина;

Перечин – Свалява;

Іршава – Виноградів (у межах с. Заріччя);

Іршава – Виноградів (від с. Ком’яти до с.Онок і далі до Виноградова);

Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я;

Міжгір’я – Синевир;

Виноградів – Теково – Неветленфолу;

Свалява – Довге – Липча (від с. Довге до с. Липча);

Свалява – Довге – Липча (від м. Свалява до с. Довге),

Кольчино – Пузняківці (Мукачівський район);

Майдан – Новоселиця (Міжгірський район);

Рахів – Богдан – Луги (в бік Говерли);

Красна – Усть Чорна – Руська Мокра – Німецька Мокра (Тячівський район);

Усть Чорна – Лопухів (Тячівський район);

Тур’я Ремета – Лумшори (Перечинський район);

Рахів – Косівська Поляна – Кобилецька Поляна (Рахівський район);

Берегово – Кам’янське (Берегівський – Іршавський райони);

Нижні Ворота – Верецький перевал (Воловецький район);

Новоселиця – Лісковець (Міжгірський район);

Лісковець – Рекіти (Міжгірський район);

Ізки – Верхній Студений (Міжгірський район);

Луг – Косівська Поляна (Рахівський район);

Тячів (округла) – Вільхівці Лази (Тячівський район);

Угля – Мала Уголька (Тячівський район);

Іванівці – Щасливе (Мукачівський район);

Горонда – Баркасово (Мукачівський район).

Крім того, є дороги, ремонт яких фінансується з Державного фонду регіонального розвитку, обласного бюджету, районних, міських та сільських бюджетів, однак виділення коштів із місцевих бюджетів неспівмірне з фінансуванням за рахунок "дорожнього експерименту".

Нагадаємо, що в кінці минулого року Верховна Рада України включила Закарпатську область в експеримент, який передбачає спрямовувати на ремонт автодоріг 50 відсотків коштів від перевиконання щомісячних планових надходжень митниць (так званий "дорожній експеримент").