Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Метро на Виноградар під питанням через дії компанії з Мукачева

Метро на Виноградар ризикує стати таким же мемом, як і "метро на Троєщину". Київський метрополітен призупинив тендер на будівництво підземки на Виноградар через скаргу одного з учасників аукціону до Антимонопольного комітету, повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу метрополітену.

Йдеться про компанію БК "Адамант" з Мукачева. Загалом на тендер подалися три компанії: окрім зазначеної, ще "Інтербудтонель", "Київметробуд".

Саме закарпатці вирішили оскаржити через відмову замовника в участі в тендері. Там пояснили відмову ненаданням та невідповідністю окремих документів. 

Мукачівська фірма вважає, що її виключили з тендера протиправно, та наполягає, що подала всі документи, а вказані зауваження замовника називає формальними.

Окрім того, в "Адаманті" вважають, що столичний метрополітен незаконно допустив до тендера "Київметробуд".

У своїй скарзі до Антимонопольного комітету "Адамант" просить скасувати її виключення з тендера та визнати її пропозицію такою, що відповідає вимогам замовника.

Редакція звернулася із запитом до БК "Адамант". Як вказано на сайті компанії, ТОВ "Адамант" входить в корпорацію "Укрбуд", та спеціалізується на будівництві і реконструкції автодорожніх, залізничних та пішохідних мостів, доріг та ін.. Бенефіціарами вказані: Олег Березовський, Костянтин Будьонний і Андрій Стальний.

Ще станом на травень Київський метрополітен вшосте переніс аукціон на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії через відсутність пропозицій.

Фінансування витрат на будівництво лінії метрополітену буде здійснюватися за кошти міського бюджету. Очікувалося, що будівництво триватиме 36 місяців, а вартість робіт оцінюється в 6,3 млрд грн. (потім цифру зменшили до 5,9 млрд грн.).

Додамо, офіційно старт аукціону на обрання компанії, яка будуватиме метро на Виноградар, був призначений на 30 серпня.