Через тривалий простій транспорту, вартість проїзду в маршрутках може зрости
Вже понад місяць українці живуть без маршруток. За мікроавтобусами вже навіть скучили, якщо вірити соцмережам. А деякі приватні перевізники тим часом взагалі не впевнені у своєму поверненні.
Сергій Волошин водить маршрутку в одному із міст України вже три роки. Розповів, що отримував "мінімалку", проте на життя вистачало. Карантин змінив усе. Тепер з колегами вже місяць у неоплачуваній відпустці.
Читайте також: Міністр інфраструктури: "Громадський транспорт запрацює не раніше червня"
У Львові, приміром, маршрутки у режимі спецперевезень ще потроху катаються. Утім, перевізники кажуть, з останніх сил.
"Фактично, це вже третій тиждень і кожного разу ми не можемо зібрати кошти навіть на паливо. Не говорячи вже про зарплату водіям", – заявив голова правління АТП-14630 Ігор Самардак.
Чи вийдуть приватні перевізники з карантину у тому ж вигляді – питання складне. При чому стосується це усієї України.
"Нам доведеться знов ж таки починати з непопулярних рішень. Це і тарифна політика, її перегляд, і владі, на моє переконання, треба задуматися про компенсацію пільгових перевезень", – заявив голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка.
Про це кажуть і експерти. Мовляв, ціна проїзду у приватних перевізників може підскочити – захочуть відбити тривалий простій.
Тим часом, коли громадський транспорт повноцінно повернеться на українські дороги – сказати важко. В уряді кажуть, запускати перевізників планують поступово і не раніше другої половини травня.