Українці скаржаться на блокування карток "ПриватБанку"
Українці скаржаться на блокування карток державного "ПриватБанку". Нерідко це відбувається після необхідної за законом періодичної актуалізації цих клієнтів.
При цьому причини блокування у банку не називають, а лише говорять, що впродовж семи робочих днів "розбиратимуться".
"Приватбанк заблокував рахунки без пояснення причин і повідомлень. Спочатку вимагали проходження ідентифікації особи – була пройдена тричі, двічі в онлайні, і один раз у банку. Але рахунки все одно заблокували", – пише клієнт держбанку на одному з профільних порталів.
Скріншот видання UBR
"Банк запросив актуалізацію даних впродовж місяця (інакше операції будуть призупинені), в цей же момент прийшла відмова в обслуговуванні. Причини невідомі, усі засоби заморожені", – відмітив ще один невдоволений клієнт.
В той же час, якщо вчасно не пройти актуалізацію у банку, в обслуговуванні також можуть відмовити. При цьому причини пропуску термінів своєчасного подання інформації банкірів мало цікавлять.
Скріншот видання UBR
У свою чергу служба підтримки фінустанови підкреслює, що "у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України і нормативно-правовими актами НБУ, що регулюють стосунки у сфері банківської діяльності".
Тут додають, що банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.