ЗМІ повідомляють про масштабний технічний збій в одного із операторів зв’язку: додзвонитись не можна
В оператора мобільного зв’язку «Київстар» стався масштабний збій. У п’ятницю, 3 вересня, користувачі повідомили про неможливість здійснити дзвінки. Водночас мобільний Інтернет «Київстару» працює справно.
Про технічний збій у мережі «Київстар» стало відомо близько 10:00 3 серпня. Користувачі з різних міст України почали повідомляти, що не можуть здійснити дзвінки. Зокрема, про проблеми зі зв’язком наразі повідомляють мешканці західної України, зокрема Львівщини, Тернопільщини, Волині.
У компанії «Київстар» наразі офіційно про технічний збій не повідомляють та ситуацію не коментують. На сторінці оператора у Facebook користувачі залишають коментарі про збій зі зв’язком.
Працівник кол-центру «Київстару» повідомив кориспонденту "Захід.нет", "масових складнощів не зафіксовано".
У Львівській області о 10:55 зв’язок у мережі відновився. Таким чином технічний збій тривав близько години.
Згодом компанія "Київстар" принесла вибачення абонентам за короткочасні технічні складнощі та пояснила ситуацію.
Офіційна позиція компанії: "03 вересня приблизно о 10 годині на території міста Львів виникли технічні складнощі в локальній мережі 3G, які були швидко були усунені, до 11 години цього ж дня.
При цьому мережі 2G і 4G працювали у звичному режимі. Голосовий зв’язок був доступний, а клієнти, в яких Sim-картки підтримують 4G, користувались послугами передачі даних. Складнощі виникали лише в деяких абонентів 3G при доступі до послуг мобільного інтернету. В інших областях України технічних проблем у цей час не було.
Компанія приносить вибачення абонентам за короткочасні технічні складнощі".