Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Держдеп США витратив сотні тисяч на скупку "лайків" у Facebook

Держдепартамент США витратив 630 тисяч доларів на рекламу в Facebook, щоб отримати більше "лайків" для своєї сторінки в соцмережі, однак ці дії не принесли очікуваного ефекту. Як відзначає...

Держдепартамент США витратив 630 тисяч доларів на рекламу в Facebook, щоб отримати більше "лайків" для своєї сторінки в соцмережі, однак ці дії не принесли очікуваного ефекту.

Як відзначає видання, гроші витрачав один з підрозділів держдепу - бюро міжнародних інформаційних програм (Bureau of International Information Programs) - у період з 2011 року по березень 2013 року.

При цьому кількість "лайків" вдалося збільшити зі 100 тисяч до 2 мільйонів.

"Багато хто в бюро критикував цю рекламну кампанію за "покупку фанатів", які можуть лише одного разу клікнути на рекламу або "лайкнути" фотографію, але насправді не зацікавлені в цій темі", - цитує видання генерального інспектора держдепу.

Маючи намір залучити аудиторію Facebook старшої та середньої вікової груп на свою сторінку, представники держдепу так і не домоглися своєї мети, пише видання.

А взаємодіє з контентом на сторінці лише 2% залученої аудиторії.

Більше того, у вересні 2012 року Facebook змінила принцип формування стрічки новин користувача, що також знизило ефект від кампанії держдепу.

Тепер відомству доводиться додатково платити, щоб користувачі бачили їх контент, відзначає видання.