Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • "Київстар" назвав причину збою у роботі і розповів про компенсації абонентам

"Київстар" назвав причину збою у роботі і розповів про компенсації абонентам

3 лютого абоненти "Київстар" зіткнулися з тимчасовим масштабним збоєм у роботі оператора. Компанія вже підготувала компенсацію за тимчасові незручності. Подробиці збою у мережі "Київстар" – в матеріалі.

Директор з корпоративних комунікацій "Київстар" Ганна Захараш відзначила, що збій фіксувався із 8 до 10 години ранку. Клієнти "Київстару" не могли додзвонитися всередині мережі. Також збій зачепив роботу й контакт-центру.

"Причина технічного збою – оновлення програмного забезпечення, причину максимально швидко усунули, послуги відновлені", – повідомила Захараш.

Читайте також:
У роботі "Київстар" стався масштабний збій. Абонентам обіцяють компенсації

Водночас як відзначив PR-спеціаліст Олександр Фесенко, компанія підготувала компенсацію власним клієнта за тимчасові незручності. Йдеться про додаткові хвилини на дзвінки або ж пакет мегабайтів.

"Ми будемо нараховувати компенсацію абонентам у яких були ці проблеми: або додаткові хвилини на дзвінки на інші мережі, або ж додатковий пакет мегабайтів в залежності від того якими тарифними планами вони користуються. Більшість абонентів отримають хвилини для дзвінків", – розповів Фесенко.

Компенсацію за технічний збій буде нараховано автоматично.

"Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння", – додає пресслужба "Київстару".