Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • За перевантажений транспорт перевізникам доведеться сплатити від 17 до 80 тис. гривень

За перевантажений транспорт перевізникам доведеться сплатити від 17 до 80 тис. гривень

Законопроект, який буде розглянуто Кабміном, про посилення відповідальності за порушення, пов'язані з перевищенням допустимих навантажень на вісь при русі великовантажного транспорту, передбачає...

Законопроект, який буде розглянуто Кабміном, про посилення відповідальності за порушення, пов'язані з перевищенням допустимих навантажень на вісь при русі великовантажного транспорту, передбачає значні штрафні санкції.

Про це повідомив голова Укравтодору Євген Прусенко в ефірі Першого національного каналу.

«Зокрема, штрафні санкції для посадовців буде підвищено до 17 тисяч гривень, для підприємств - до 80 тисяч грн. Такий рівень штрафів сьогодні прийнятий у Білорусі і Польщі. Дороги, які капітально відремонтовані в останні роки, поки витримують такі навантаження, але проблему масових порушень вагових норм необхідно терміново вирішувати», - упевнений Прусенко.

За його словами, експериментальне введення автоматичної системи зважування на 24-му кілометрі автотраси Київ-Чоп продемонструвало критичну ситуацію з перевантаженістю транспорту, що є ключовою причиною дострокового руйнування доріг.

«Один день роботи автоматизованої системи зважування показав, що 78% великовантажного транспорту рухається з перевагою в середньому на 50%», - поінформував голова Укравтодору.

Система контролю за перевантаженістю транспорту дасть змогу не тільки зекономити на ремонті доріг, але й збільшить гарантійні міжремонтні терміни, резюмував керівник. Сьогодні гарантія на верхнє покриття становить 3 роки, на земляне полотно і штучні споруди - 10 років. Ці норми, як запевнив Прусенко, вже працюють, але поки документально не закріплені в державних будівельних нормах. Укравтодор найближчим часом планує внести цю корективу, запевнив він.

Як повідомляв Укрінформ, на сьогоднішньому засіданні уряд розгляне законопроект про посилення відповідальності за порушення автоперевізниками осьових навантажень і загальної маси автомобілів.