Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Все більше українців користуються домашнім інтернетом

Про це свідчать дані регулярного дослідження ринку телекомунікаційних послуг, яке здійснює GfK Ukraine. Станом на перший квартал 2013 року 42% українців віком старше 16 років мали доступ до...

Про це свідчать дані регулярного дослідження ринку телекомунікаційних послуг, яке здійснює GfK Ukraine.

Станом на перший квартал 2013 року 42% українців віком старше 16 років мали доступ до широкосмугового дротового інтернету вдома. Цей показник зріс на 9 п.п. у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року. Протягом року стрімко приєднувалось до мережі населення вікової групи 40-49 років, для якої рівень проникнення зріс на 15 п.п. і досяг 48%. Великі темпи зростання були зафіксовані в містах з населенням 51-100 тис., де рівень домашнього підключення склав 47% населення.

Одночасно українці стали більше витрачати на домашній інтернет. На початку 2013 року середні витрати на широкосмуговий доступ до інтернету вдома склали 82 грн. на місяць. Минулого року користувачі сплачували за дану послугу дещо менше – 79 грн. Тоді ж майже кожен другий абонент щомісячно сплачував абонплату до 75 грн. В першому кварталі 2013 року частка таких користувачів зменшилась до 45%. При цьому на 10 п.п. збільшилась частка тих, які щомісячно купують дану послугу за 100 грн. Так, станом на початок 2013 року таких абонентів налічувалось 34%. Найвищі затрати на доступ до інтернету спостерігаються в Києві – в середньому 91 грн. на місяць.

За даними опитування, дещо збільшилася частка інтернет-користувачів, які протягом тижня проводять в мережі до 5 годин для особистих, не пов’язаних з роботою цілей (з 38% до 43%). Найпопулярнішими причинами користування інтернетом серед українців залишаються соціальні мережі. Частка таких користувачів у першому кварталі 2013 року зросла до 63%, що на 11 п.п. вище за минулорічні показники. Серед інших найбільш згадуваних причин – електронна пошта, завантаження музики та фільмів, пошук інформації про певні продукти/ послуги.

Інтернет сприяє спілкуванню. Протягом року зросла популярність таких послуг як інтернет-телефонія (Skype, тощо) та системи швидких повідомлень. В першому кварталі 2013 року майже кожен третій інтернет-користувач користувався телефонією (для порівняння, на початку минулого року це був лише кожен п’ятий). Щодо інтернет-месенджерів, то частка користувачів цієї послуги сягнула 22% в першому кварталі 2013 року у порівнянні з 16% в аналогічному періоді минулого року.

Інформація про дослідження

Загальна вибірка опитування склала 1000 респондентів на місяць. Вибірка є репрезентативною для населення України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв'ю.