National Geographic закриють через алкоголь
Національна рада з телебачення і радіомовлення тимчасово призупинила трансляцію пізнавального телеканалу National Geographic (США) у зв'язку з рекламою алкоголю. Про це йдеться у повідомленні Нацради. Це рішення регулятор прийняв на засіданні 21 серпня за результатами моніторингу, проведеного Нацрадою 8 травня. "Виявлено, що в ефірі телеканалу о 21:11 за київським часом транслювався рекламний ролик алкогольного напою", - зазначається в повідомленні Нацради.
Таким чином, Нарада ухвалила рішення щодо визнання телеканалу National Geographic таким, що не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення й законодавство України, відповідно до якого Україна залишила за собою право обмежувати на своїй території ретрансляцію каналів, що містять рекламу алкогольних напоїв.
Нацрада у своєму рішенні вказала компанії ViaMedia (Київ), яка є ексклюзивним представником телеканалу National Geographic в Україні, на необхідність протягом трьох тижнів привести свою діяльність у відповідність із законом "Про телебачення й радіомовлення". Якщо компанія не прислухається до рекомендацій, канал зникне з переліку іноземних програм, утримування яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення й ретрансляція яких на території України не обмежується.
Зазначимо, National Geographic - американський телеканал, що транслює науково-популярні фільми про природу, історію, культуру. Заборона реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами, а також реклами алкогольних напоїв на телебаченні на була чинності 1 січня 2009 року.