Єдиний номер "112" для виклику рятувальних служб: коли запрацює нововведення
Єдина телефонна лінія екстреного зв’язку "112" запрацює на території Києва та області наступного року, про це заявив заступник міністра внутрішніх справ України Ігор Бондаренко, зазначається у повідомленні на сайті МВС.
Він зауважив, що лінія "112" передбачає двосторонню комунікацію із заявником та координацію екстрених служб на місці події. Бондаренко пояснив, що необхідність якнайшвидшого впровадження на території України єдиної телефонної лінії екстреного зв’язку показав аналіз роботи екстрених служб та служб безпеки на деокупованій території.
У ситуації, коли були пошкоджені наземні комунікації, на яких працювали лінії "101", "102", "103", і населення, яке не виїхало з міст, втратило можливість комунікації.
"Що важливо в роботі лінії "112": коли людина зателефонувала на лінію і зв’язок обірвався, вона передзвонює й потрапляє до того самого оператора. Якщо з однієї локації телефонують декілька людей, ці дзвінки обробляються і прикріплюються до картки однієї події, інформація не задубльовується, вона оновлюється", – розповів заступник міністра.
Крім того, оператори лінії володітимуть кількома іноземними мовами; буде передбачена можливість подати звернення для людей із вадами слуху, а також буде можливість звернення в текстовому вигляді та ще кілька варіантів, щоб усі категорії осіб могли звертатися по допомогу на лінію "112".
Нагадаємо, Закарпатська область стане окремим госпітальним округом: як тепер лікуватимуть людей.