• Головна
  • Життя
  • Понад 6 годин підряд: Закарпаттяобленерго звернулось до споживачів

Понад 6 годин підряд: Закарпаттяобленерго звернулось до споживачів

Закарпаттяобленерго оприлюднило інформацію для споживачів у своєму Телеграм-каналі. В обленерго пояснили, що робити і куди звертатись, коли світла нема понад 6 годин підряд.

Як зазначили енергетики, якщо електроенергії нема понад 6 годин, то варто написати повідомлення в обленерго через чат-боти у Viber та Telegram.

Читайте також:
Дотримання графіків відключення світла: Закарпаттяобленерго перевірять

Однак у повідомленні необхідно чітко вказати місце та конкретний час відсутності електропостачання. "Коли ви пишете "…у нас довго нема світла", ми не можемо з’ясувати, де це – "у нас", і скільки це – "довго", – зазначили в обленерго.

Саме тому варто чітко вказати адресу. За можливості, також можна детально описати аварійну ситуацію.

"Наші спеціалісти ваше звернення передають диспетчерському центру", – запевнили в Закарпаттяобленерго.

Нагадаємо, опубліковано графік відключення світла на 25 січня.