Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Україні озвучили ідею "додаткового навчального року"

В Україні думали над "додатковим реабілітаційним навчальним роком" через необхідність компенсації прогалин у навчанні, що зумовлені пандемією і війною. Але переважна більшість освітян і батьків не схвалюють цю ідею.

Про це йдеться у результатах дослідження, що проведене аналітичним центром Cedos на замовлення благодійного фонду savED. Дослідження присвячено впливу війни на українські школи.

Зокрема, на думку частини освітян, проведення додаткового навчального року може супроводжуватися зменшенням або втратою інтересу до навчання в учнів.

Читайте також:
Оприлюднено графік проведення НМТ-2023 та коли реєструватись

Також проведення додаткового року освітяни описували як "крок назад" або "втрату часу".

Деякі освітян висловлюють побоювання, що розгортання подій під час повномасштабної війни непередбачуване, і якщо умови навчання не поліпшаться, то цей реабілітаційний рік не буде вирішенням, бо доведеться його повторювати знову і знову, а тому, на їхню думку, проведення "реабілітаційного року" є недоречним.

Водночас ті, хто навчалися на дистанційній формі, зазначають, що додатковий рік очного навчання міг би покращити освітні результати школярів.

Окрім цього, освітяни зазначають, що проведення реабілітаційного року може бути допустимим не на системному рівні, а як індивідуальний захід за рішенням батьків в окремих випадках.

Також 72% батьків вважають, що потрібні додаткові заходи для компенсації прогалин у знаннях і навичках їхніх дітей, зумовлених пандемією і війною.

Більшість опитаних батьків серед можливих додаткових заходів називають додаткові заняття – групові з учителями у школі (59% респондентів), індивідуальні з учителями у школі (49%) або з репетиторами (37%), та самостійне або з допомогою родини опрацювання матеріалу вдома (35%).

Водночас такі заходи як продовження та повторення навчального року обрали до 10% батьків.