• Головна
  • Життя
  • Українці другий день повідомляють про збій у роботі "Нової пошти"

Українці другий день повідомляють про збій у роботі "Нової пошти"

З вечора 17 травня клієнти "Нової пошти" скаржаться на збій в роботі застосунку логістичного оператора. Програма не дає залогінитися, забрати посилку з поштомата, переглянути свої відправлення та здійснити оплату.

На сторінці в соцмережі працівники "Нової пошти" повідомляють про масовий технічний збій та зазначають, що вже ведуться роботи над відновленням повноцінної роботи.

Читайте також:
Укрпошта має намір переглянути тарифи

Скріншот видання РБК.Україна (www.rbc.ua)

Попри проблеми в роботі застосунку "Нової пошти", користувачі можуть відстежувати відправлення та сплачувати їх онлайн через сайт компанії. Зробити це можна за трек-номером відправлення або за номером телефону. На цей час сповіщення про нові посилки "Нова пошта" відправляє через Viber.