Українці другий день повідомляють про збій у роботі "Нової пошти"
З вечора 17 травня клієнти "Нової пошти" скаржаться на збій в роботі застосунку логістичного оператора. Програма не дає залогінитися, забрати посилку з поштомата, переглянути свої відправлення та здійснити оплату.
На сторінці в соцмережі працівники "Нової пошти" повідомляють про масовий технічний збій та зазначають, що вже ведуться роботи над відновленням повноцінної роботи.
Читайте також:
Скріншот видання РБК.Україна (www.rbc.ua)
Попри проблеми в роботі застосунку "Нової пошти", користувачі можуть відстежувати відправлення та сплачувати їх онлайн через сайт компанії. Зробити це можна за трек-номером відправлення або за номером телефону. На цей час сповіщення про нові посилки "Нова пошта" відправляє через Viber.