Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • У Міносвіти розповіли, яким хочуть зробити навчання для студентів з 1 вересня

У Міносвіти розповіли, яким хочуть зробити навчання для студентів з 1 вересня

У новому навчальному році українським закладам вищої і фахової передвищої освіти рекомендується максимально перейти до здійснення навчання студентів в "аудиторному форматі", але з урахуванням наявності та місткості укриттів.

Про це йдеться у листі МОН до керівників ВНЗ та коледжів. У тексті зазначається, що міністерство повною мірою усвідомлює виклики, які стоять перед закладами у зв'язку з поновленням навчання в аудиторному форматі, тому першочерговим завданням для освітніх закладів є реалізація безпекової складової освітнього процесу.

Також наголошується, що зазначена рекомендація не стосується закладів освіти, розміщених на територіях, які знаходяться в зонах бойових дій, зокрема в зонах досяжності вогню ворожих РСЗВ, систем типу С-300 та аналогічних.

Читайте також:
Мукачівець поділився, як йому вдалося отримати найвищі бали з національного мультипредметного тесту

Протягом липня-серпня МОН пропонує керівництву закладів освіти вжити максимальних зусиль та вичерпних заходів щодо облаштування наявних укриттів для проведення в них занять під час повітряних тривог.

У профільному міністерстві визнають, що вимушений перехід закладів освіти на дистанційний формат, спочатку спричинений епідемією COVID-19, а потім і збройною агресією рф, в кінцевому результаті призвів до незаперечного зниження якості освіти через відсутність ефективного зворотного зв'язку з викладачами, великим обсягом домашніх завдань, технічними проблемами, недостатнім забезпеченням здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників комп'ютерною технікою, браком спілкування, відсутністю здобуття дієвого практичного досвіду тощо.