Продавці покращують свої продажі вина на фестивалі цікавими назвами
На цьогорічному фестивалі "Червене вино" деякі торговці вирішили покращити свої продажі, придумавши оригінальні назви для своєї продукції. Слід відмітити, що подібна практика є не новою. Її успішно випробували у попередні роки фестивалю.
"Сльози Тимошенко", "Шуфрич у бокалі", євромайданівські назви – глінтвейн з подібними найменуваннями туристи охоче купляли у попередні роки. Цьогоріч підприємливі закарпатці вигадали нові назви для своєї продукції.
Приміром, випити чаю "Липовий фашистік" та глінтвейну "Червоний снігур" ви зможете у наметі мукачівських волонтерів. Навпроти можна покуштувати "Антикризовим", "Козацьким" або "Королівським білим" глінтвейном.
Проходячи повз торгові ятки можна помітити і "Особливе" вино. Щоправда чи особливе "Особливе" вино навіть не кажуть самі продавці. "Так краще для продажі...", – коротко відповідає продавчиня.