Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Продавці покращують свої продажі вина на фестивалі цікавими назвами

Продавці покращують свої продажі вина на фестивалі цікавими назвами

На цьогорічному фестивалі "Червене вино" деякі торговці вирішили покращити свої продажі, придумавши оригінальні назви для своєї продукції. Слід відмітити, що подібна практика є не новою. Її успішно...

На цьогорічному фестивалі "Червене вино" деякі торговці вирішили покращити свої продажі, придумавши оригінальні назви для своєї продукції. Слід відмітити, що подібна практика є не новою. Її успішно випробували у попередні роки фестивалю.

"Сльози Тимошенко", "Шуфрич у бокалі", євромайданівські назви – глінтвейн з подібними найменуваннями туристи охоче купляли у попередні роки. Цьогоріч підприємливі закарпатці вигадали нові назви для своєї продукції.

Приміром, випити чаю "Липовий фашистік" та глінтвейну "Червоний снігур" ви зможете у наметі мукачівських волонтерів. Навпроти можна покуштувати "Антикризовим", "Козацьким" або "Королівським білим" глінтвейном.

Проходячи повз торгові ятки можна помітити і "Особливе" вино. Щоправда чи особливе "Особливе" вино навіть не кажуть самі продавці. "Так краще для продажі...", – коротко відповідає продавчиня.