Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Перевізники вимагають підняти у Закарпатті тарифи на пасажирські перевезення

Перевізники вимагають підняти у Закарпатті тарифи на пасажирські перевезення

Голова Закарпатської ОДА провів ініційовану ним «широку» зустріч для обговорення теми тарифів на пасажирські перевезення. Присутніми були як фахівці з відповідних служб ОДА, так і представники ...

Голова Закарпатської ОДА провів ініційовану ним «широку» зустріч для обговорення теми тарифів на пасажирські перевезення.

Присутніми були як фахівці з відповідних служб ОДА, так і представники місцевої влади краю та перевізники й співробітники з контролюючих структур, – інформує прес-служба Закарпатської ОДА.

На збільшенні тарифу наполягають перевізники, обласна ж влада вважає, що здорожчання має бути компромісним – тариф треба переглядати, лише врахувавши об’єктивні причини й узявши до уваги ті проблеми, які є в сфері.

За даними Департаменту економічного розвитку та торгівлі Закарпатської ОДА, аналіз матеріалів, наданих перевізниками в листопаді 2014 року, засвідчив, що найсуттєвішими чинниками, які зумовлюють вищий рівень тарифів, є заниження пасажирообігу (розрахований за коефіцієнтом заповнення автобусів 0,55-0,6 по місцях для сидіння) та високий рівень рентабельності - 15 %. Відсутність належного обліку пасажироперевезень призводить до спотворення всіх економічних показників роботи автотранспортних підприємств. Відтак ідеї суттєво підняти тариф – із 0,32 грн за пасажиро-кілометр із ПДВ до, за деякими пропозиціями, аж до 0,48 грн, вважають необґрунтованими. Також у Департаменті наголошують, що дуже важливе забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги перевезення пасажирів автобусами та обсягом витрат на їх надання. Управлінці зауважують: у структурі тарифу є високий показник станційного збору – 27%. Цю ставку і пропонується відкоригувати задля визначення оптимального тарифу.

Перевізники, своєю чергою, аргументують: пальне здорожчало, як і комплектуючі, а проблема з компенсацією вартості перевезення пільгових категорій громадян – незмінна. Також нарікають на погані дороги, через стан яких потрібен ремонт рухомого складу. Та на недосконалу мережу маршрутів – чимало з них надто збиткові. Також перевізників турбують колеги-«нелегали», які «перехоплюють пасажирів, уникаючи витрат, які несуть виконавці офіційних і легальних маршрутів.

Голова Закарпатської обласної ради Володимир Чубірко зазначив, що в сфері пасажирських перевезень в краї маємо повний безлад. В апараті облради є понад сотня скарг на те, що автобуси не доїжджають до кінцевих станцій, куди б мусили. На його думку, слід нагально робити серйозний аналіз маршрутів і відтак їх оптимізацію.

Керівник області також повідомив, що в ОДА готові провести засідання комісії з визначення тарифів на пасажирські перевезення, що обрахує з урахуванням порозуміння із «Закарпатавтотрансом» (структурою, що відповідає за автовокзали і котрій іде станційний збір) з тим, аби знизити частку цієї складової тарифу.