Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Виконувач обов’язків голови Берегівської РДА провів нараду з працівниками сектору надання адміністративних послуг

Виконувач обов’язків голови Берегівської РДА провів нараду з працівниками сектору надання адміністративних послуг

У вівторок, 7 жовтня, в.о. голови райдержадміністрації Віталій Матій провів робочу нараду з працівниками сектору надання адміністративних послуг. У нараді також взяла участь голова районної ради...

У вівторок, 7 жовтня, в.о. голови райдержадміністрації Віталій Матій провів робочу нараду з працівниками сектору надання адміністративних послуг. У нараді також взяла участь голова районної ради Олена Шедер.

В ході обговорення, йшлося, зокрема, і про надання адміністративних послуг територіальними підрозділами міграційної та реєстраційної служб, – повідомляється на сайті Берегівської РДА.

Віталій Омелянович зазначив, що з листопада місяця сектор надання адміністративних послуг буде надавати послуги міграційної служби, серед яких: оформлення та видача паспорта громадянина України; реєстрація місця проживання/перебування; тощо.

«Отож нам необхідно зробити все можливе, щоб ці послуги надавалися вчасно і ефективно, зручно для громадян», – підсумував в.о. голови райдержадміністрації.