5176 громадян звернулось до Держземагенства Закарпаття у цьому році
Слід зазначити, що 2102 особи побували на особистих прийомах керівників територіальних органів Держземагентства у Закарпатській області.
Спеціалісти Головного управління Держземагентства у Закарпатській області упродовж 9 місяців 2014 року розглянули 205 звернень громадян щодо вирішення проблемних питань у сфері земельних відносин. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року кількість звернень громадян зменшилася, бо тоді становила - 233 звернення, повідомили у Головному управлінні Держземагенства у Закарпатській області.
Зменшення кількості звернень громадян є результатом проведеної фахівцями Головного управління інформаційно-роз’яснювальної роботи стосовно норм чинного законодавства у місцевих засобах масової інформації та на зустрічах з громадськістю.
Крім того, з початку року до керівництва Головного управління на особистий прийом звернулося 45 громадян, яким надано фахові консультації та допомогу у вирішенні земельних питань, а також розглянуто 20 звернень громадян, які надійшли з гарячої лінії.
Водночас фахівці територіальних органів земельних ресурсів області розглянули і надали роз’яснення на 5176 звернень громадян. Слід зазначити, що 2102 особи побували на особистих прийомах керівників територіальних органів Держземагентства у Закарпатській області.
- Питання розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі Головного управління Держземагентства у області. Всі звернення розглядаються без порушення встановленого законом терміну, - зазначив перший заступник начальника Головного управління Держземагентства у Закарпатській області Володимир Токар.
- Основні питання, які турбують громадян, – передача у власність та виділення земельних ділянок, переоформлення державного акта, скарги на дії посадових осіб, земельні спори тощо.