У Берегові обговорили організаційні питання 14 міжнародного фестивалю вина
Залишилось декілька тижнів до 14 міжнародного фестивалю вина, що проходитиме протягом 7–9 березня у Берегові.
Цьогоріч міська рада вперше за всю історію фесту візьме на себе організаційні питання. З цього приводу міський голова Золтан Бабяк скликав нараду, на якій розподілив завдання щодо складення бюджету культурної програми, реєстрації учасників торгівлі, а також забезпечення прибирання центру міста під час заходу.
Під час наради мер наголосив на тому, що всім учасникам торгівлі потрібно зареєструватися у міській раді до 1 березня, у разі нехтування цією вимогою договір буде недійсним. Окрім цього, підприємці повинні отримати від мерії сертифікати на дозвіл торгівлі.
До речі, цього разу сцену планують розташувати поблизу «Магнолії», а територію біля Будинку культури використовуватиметься для розміщення торгових палаток. Також обговорювали і можливість розміщення сувенірних яток на бульварі Дюли Іллейша, а аналогічні з продуктами харчування – на площі Кошута. Принагідно радилися і щодо відновлення фасаду Будинку культури, де розглянули палітру кольорів для фарбування будівлі. При наявності коштів реконструкцію фасаду розраховують провести навесні.
Після перегляду питань торгівлі, взялися і до культурної програми міжнародного винного фестивалю. Перед офіційним відкриттям відбудеться парад з участі духового оркестру та мажореток. Після вітальних виступів з двогодинною програмою берегівчан та туристів розважатимуть творчі гуртки. Попередньо, з 14 до 16 години йтиме пряма трансляція на радіо «Пульс». Загалом весь захід супроводжуватиме фонова музика з народними мотивами. Міський голова ще запропонував створити слайд-шоу зі світлинами минулих 13-ти фестивалів. Наступного тижня члени оргкомітету вирішуватимуть тему декорації сцену, а також узгоджуватимуть святкову програму.