В Ужгороді презентували телепроект "Це все туристи"
Днями в Ужгороді в Обласній філармонії презентували першу серію телевізійного проекту про туризм Закарпаття «Це все туристи». Основною метою проекту є стати підказкою-вказівником для закарпатців та туристів під час подорожування Закарпатським краєм.
Проект знімає телеканал «Перший кабельний», а головними героями-ведучими стали ужгородські КВНщики - учасники команди «ТяП-ЛяП»: Олександр Свергун, Валерій Митейко, Олександр Шевелюк, Ігор Шарапа, режисером є Володимир Ладижец, оператори - Олександр Ледней та Йосипа Іллеш.
За сюжетом телепрограми головні герої їдуть у різні міста Закарпаття, шукають там цікаві місця, які б могли привабити туриста, дегустують різні страви, які пропонують місцеві заклади громадського харчування, а також спілкуються з мерами міст.
«Хронометраж однієї серії - до 40 хвилин, виходити буде у п’ятницю (повтор у суботу) раз на тиждень на телеканалі «Перший кабельний», - розповідає режисер телепроекту Володимир Ладижець. - Зйомки ще тривають. Десь у листопаді ми зробимо презентацію для мас-медіа і тоді ж пустимо серії в ефір. Наразі наша задача до тих чотирьох випусків, що у нас є (Хуст, Берегово, Воловець, Виградів), відзняти і змонтувати ще чотири випуски, щоб вони були у нас в архіві прозапас. У понеділок їдемо знімати у Тячів, далі Перечинський район - ми їдемо не тільки у міста, а й по районам, можливо, буде і Великий Березний».
«Коли ми вирушаємо у нове місто, то не знаємо де ми будемо жити, їсти і не знаємо як ми будемо туди добиратися. Тобто програма знімається з нуля, як ми бачили на відео: ми зранку йдемо на вокзал, купуємо квиток - там і стартують зйомки. Далі приїжджаємо, знаходимо, домовляємося - все правдиво», - каже один з ведучих телепроекту Валерій Митейко.
За словами проректора УжНУ Федора Шандора - людини, яка у туризмі з 1993 року і одного з людей, котрий доклав чимало зусиль до реалізації «Це все туристи», він дуже чекав такого проекту. «Головне, що у хлопців вийшло весело і без пошлятини. Можливо, треба додати більше інформативності у випуски, але водночас вони презентували місто як споживачі, тобто ті, хто безпосередньо на собі відчув усі туристичні нюанси тієї місцевості, куди вирушали», - каже головний турист Закарпаття.