Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • 86 закарпатців звернулися до Президента у рамках "Діалогу з країною"

86 закарпатців звернулися до Президента у рамках "Діалогу з країною"

У п’ятницю, 9 серпня, під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Антона Громового відбулася нарада стосовно вирішення звернень, озвучених під час телевізійного проекту «Діалог з...

У п’ятницю, 9 серпня, під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Антона Громового відбулася нарада стосовно вирішення звернень, озвучених під час телевізійного проекту «Діалог з країною».

На адресу Президента України у рамках проекту надійшло 86 звернень від мешканців Закарпатської області. Відтак, підрозділами облдержадміністрації, РДА, міськвиконкомів, відповідними службами велася робота з опрацювання кожного питання. Так, на 68 звернень було надано роз’яснення чинного законодавства щодо порядку отримання різних пільг, 9 звернень вирішено, на решту – надано обґрунтовані відмови згідно з чинним законодавством.

Здебільшого громадян непокоїли питання умов та порядку отримання видів соціальної допомоги, забезпечення ліками за пільговими рецептами. Також закарпатці порушували тему щодо порядку отримання державних актів на землю, виділення земельних ділянок у користування тощо.

- Пріоритетність питань соціальної тематики вимагає подальшого розгортання роботи органів виконавчої влади, спрямованої на реалізацію соціальних ініціатив Глави держави, підвищення ефективності соціального захисту громадян, - наголосив Антон Громовий.

Для більш ефективної роботи органів виконавчої влади із зверненнями, у січні 2012 року було утворено Закарпатський обласний контактний центр. Основним завданням контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями за єдиним номером телефону та через Інтернет. Також контактний центр найближчим часом відкриє безкоштовну обласну «гарячу лінію».

Прес-центр ОДА