На Закарпатті пройшов тренінг на тему "Маркетинг в туризмі"
Про тенденції, перспективи та інструменти розвитку туризму в гірській частині Закарпаття спілкувались 4 та 5 квітня 2013 року в с. Вишка, Великоберезнянького району, на тренінгу «Маркетинг в туризмі», що проводився для суб’єктів туристичних послуг.
Захід проводився з метою покращення рівня просування туристичних продуктів та послуг в рамках транскордонного співробітництва та сприяння розвитку місцевих та транскордонних туристичних продуктів та послуг.
До участі у навчальній програмі проекту долучилися суб’єкти туристичних послуг (власники сільських садиб, туристичних комплексів Березнянщини, Міжгір’я, Волівця та Перечинщини), які зацікавлені у розвитку транскордонного туризму, підвищення привабливості регіональної туристичної індустрії.
До участі у заході були запрошені також представники відділів туризму районів, які відповідальні за розвиток регіональних та місцевих туристичних ініціатив.
На тренінгу було окреслено основні тенденції та прогнози розвитку туристських ринків Карпат, України, Європи та світу.
А на прикладі Великоберезнянського району представлено ідеї розвитку туризму на основі можливих 30 різновидів видів туризму.
Учасники тренінгу познайомились з практичними аспектами проведення дослідження клієнтів, компаній, основ PR та брендингу в туризмі, позиціювання та просування турпродуктів зони Красія, Ужанська долина, а робота в групах сприяла налагодженню нових контактів та мережевих зв’язків.
Турінфоцентр Закарпаття