Найвпливовішими людьми в Закарпатті цьогоріч стали Віктор Балога та Вікторія Рижова (РЕЙТИНГ)
Карпатське інформаційне агентство протягом грудня 2012 року провело експертне опитування з метою визначення громадських лідерів Закарпаття. Експертами було відібрано представників різноманітних сфер життєдіяльності суспільства, які у свою чергу виставили бали в розроблених експертних анкетах.
За основу було взято експертне опитування КІА 2011 року, соціологічне інтерв’ю та дані контент-аналізу зібрані Карпатським центром полінгових досліджень.
Найвпливовішим чоловіком року 2012 в Закарпатті за сумою балів (226) – Віктор БАЛОГА (народний депутат України).
Найвпливовішою жінкою року 2012 в Закарпатті за сумою балів (27) стала – Вікторія Рижова (радіоведуча, громадський діяч)
Найвпливовіші люди Закарпаття – 2012 (загальний рейтинг)
П.І.Б. Експертна оцінка (в балах)
1. ВІКТОР БАЛОГА - 226
2. МІЛАН ШАШІК - 172
3. СЕРГІЙ МОШАК - 137
4. ІВАН БАЛОГА - 104
5. ФЕДІР ВАЩУК - 101
6. ОЛЕКСАНДР ЛЕДИДА – 88
7. ФЕОДОР - 48
8. ПАВЛО БАЛОГА - 42
9. ВІКТОРІЯ РИЖОВА - 27
10.ІВАН БУШКО – 24
Рейтинг "Туристичний рік 2012" - підсумки
Туристично-інформаційний центр Закарпаття (керівник Коваль О.Д.) підвів підсумки цілорічного сезону діяльності в туристичній індустрії краю і узагальнив експертну та інтерактивну інформацію щодо учасників турринку-2012.
Кращий учасник туристичного ринку Закарпаття-2012.
"За популяризацію та розвиток системи якості туризму"
Номінації конкурсу:
"Кращий санаторій та рекреаційно-оздоровча установа-2012" – РК "Воєводино" (Перечинський р-н).
"Кращий дитячий санаторій та дитяча рекреаційно-оздоровча установа-2012" - не присвоєно.
"Кращий готельний комплекс-2012" – готель "Гранд Отель Пилипець" Міжгірський р-н.
"Кращий ресторанний заклад-2012" – ресторан французької кухні - Фан-Фан Ужгород.
"Кращий кондитерський заклад-2012" – кондитерська марка «Валентин Штефаньо» Ужгород.
"Кращий спортивний заклад-2012" – спортивний комплекс "Айс ленд" Ужгород.
"Кращий дегустаційний зал-2012" – дегустаційний зал "Селиська сироварня" Хустський р-н.
"Краща закарпатська етногастрономія-2012" – корчма "Підкова" (м. Перечин).
"Краща екзотична гастрономія-2012" – ресторан «А пріорі» Ужгород.
"Краща закарпатська кав’ярня-2012" – "Антресоль" м.Ужгород.
"Кращий туроператор-2012, що популяризує Закарпаття" – «Карпатиленд», Ужгород.
"Кращий туроператор екзотичних турів-2012" – Бусоль-вояж, Ужгород.
"За кращу організацію екскурсійної діяльності-2012" – «Екскурсія», Мукачево.
"Кращий фестиваль року-2012" – День Св. Мартина, Мукачево.
"За пропаганду Закарпаття в загальнодержавних засобах масової інформації-2012" – Марина Коваль, «Інтер».
"Найкраща реклама туристичного обличчя Закарпаття 2012" – Віктор Балога (особистий блог в соціальних мережах).
"Кращий туристичний інтернет-ресурс 2012" – kolyba.org.ua.
"Відкриття року-2012" – дегустаційний зал леквару с.Ботар, Виноградівського р-н.
"Краща садиба-2012" – «У цімбора» Мукачівський р-н.
"Кращий регіональний інвестор в розвиток туризму та рекреації-2012" – Сергій Мошак.
"Краща гірськолижна база-2012" – ГК "КРАСІЯ".
"Краща туристська анімація-2012" – фаєр-шоу "ДрагонФлай".
Кращі бренди Закарпаття-2012
Карпатське інформаційне агентство разом з Карпатським центром полінгових досліджень підвели підсумки цілорічного сезону брендингової діяльності в індустрії краю та узагальнили експертну та контентну інформацію щодо кращих брендів Закарпаття-2012
Фахівці КІА та КЦПД оцінювали бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною (що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати). Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів. А також: бренд компанії повинен бути відомим серед не цільової аудиторії; фінансові показники і звітність повинна бути відкритою.
Популярний бренд 2012 – фест «Молоде вино» - м.Ужгород.
Репутація і довіра 2012 – еко-ферма «Зелений гай» Хустський р-н.
Пивний бренд 2012 – Корзо 10.
Винний бренд 2012 – винниця Івана Данча Берегівський р-н.
Медовий бренд 2012 – "Медовий дім", Мукачево.
Смачний бренд 2012 – дегустація леквару с. Ботар Виноградівський р-н.
Торговельна мережа 2012 – «Родинна ковбаска».
Етнонаціональний бренд 2012 – фестиваль гентешів с.Геча, Берегівський р-н.
Регіональний проект 2012 – ферма мангалиць с. Ботар Виноградівський р-н.
Освітній бренд 2012 – УжНУ.
Промисловий бренд 2012 – Турбогаз.
Торгова марка 2012 – "Валентин Штефаньо" (Ужгород).
Туристичний бренд 2012 – міні-скульптури Ужгород.