За п’ять тисяч доларів нардеп Віктор Балога хоче замовити передвиборче соцопитування на Закарпатті (ФОТОФАКТ)
Одним з перших політиків, які всерйоз включилися в кампанію місцевих виборів-2015, виявився народний депутат і екс-глава Секретаріату Президента Віктор Балога. Він уже дав вказівку своїм політичним консультантам замовити проведення соціологічних опитувань.
Таку переписку Балоги з консультантом безпосередньо в сесійній залі ВР зафіксував фотокореспондент "Українських Новин" В'ячеслав Ратинський.
"Ігор Тищенко каже, що одне питання - 250 доларів. Нам потрібно 20 питань. Почати можна на наступному тижні", - пише консультант.
"Добре. Тоді запускайте", - відповідає йому депутат.
З переписки стає зрозуміло, що йдеться про питання, які треба включити в анкету соціологічного дослідження. Послуги соціологічної контори Віктор Балога купує у Ігоря Тищенка - персони, відомої в середовищі соціологів. Йдеться про засновника і співвласника Соціологічної групи «Рейтинг» (Rating Group Ukraine), відомого своїм львівським корінням і симпатіями до партій, що входять сьогодні до правлячої коаліції.
Не важко визначити і консультанта політика, що замовляє соцопитування. Підпис "Горбач", цілком ймовірно, ставить політичний аналітик Інституту Євро-Атлантичного співробітництва Володимир Горбач.
Оскільки на даний момент йдеться лише про місцеві вибори, швидше за все Віктора Балогу цікавить соціологічний зріз на одній або декількох територіях рідного Закарпаття. Виходячи з розрахунків Горбача, соцопитування "Рейтингу" обійдеться політику в 5 тисяч доларів - це 20 запитань по 250 доларів, про які йдеться в СМС.
При цьому мова йде про "довиборний" період, коли ціни на послуги соціологічних компаній значно нижча "виборних".
Ціна в 5 тисяч доларів є середньоринковою "виборною" для проведення опитування з вибіркою 2000 осіб, яка вважається репрезентативною для виявлення результату на рівні окремої території або стандартного округу депутата ВР.