Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Закарпатська ОДА більше не регулює тарифи на перевезення пасажирів

Закарпатська ОДА більше не регулює тарифи на перевезення пасажирів

Про зміни, які відбулися у регулюванні тарифів на перевезення пасажирів приміського та міжміського внутрішньообласного сполучення, поінформував заступник директора департаменту економічного розвитку...

Про зміни, які відбулися у регулюванні тарифів на перевезення пасажирів приміського та міжміського внутрішньообласного сполучення, поінформував заступник директора департаменту економічного розвитку та торгівлі ОДА Юрій Гузинець.

Посадовець розповів, що 5 травня п.р. головою ОДА видано розпорядження №125 «Про тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами у приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні», яке наступного ж дня було зареєстроване в головному управління юстиції у Закарпатській області та 8 травня опубліковане в ЗМІ.

У той же час, 6 травня в газеті «Урядовий кур’єр» оприлюднено постанову Кабміну України від 25.03.2015 №240 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. №1548». Цим документом виключено абзац, яким обласним державним адміністраціям надавалися повноваження встановлювати тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні.

«Тепер слід вважати, що вищезгадане розпорядження голови ОДА втратило силу на підставі постанови уряду від 25.03.2015 №240, - зауважує Юрій Іванович і додає. - Таким чином, на сьогодні тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами у приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні обласною державною адміністрацією не регулюються».

Водночас, ОДА веде постійні консультації з суб’єктами підприємницької діяльності, що здійснюють пасажирські перевезення в межах області, щодо встановлення економічно обґрунтованих тарифів та недопущення їх безпідставного зростання.

«Варто зауважити, що у березні п.р. міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявив, що вже підписав листа до уряду з проханням до кінця 2015 року ввести мораторій на регулювання тарифів на внутрішньообласні перевезення облдержадміністраціями та міськрадами. Водночас, за його словами, міністерство не розглядає можливість повного скасування контролю над ціноутворенням у сфері пасажирських перевезень», - уточнює посадовець.

Пізніше, в квітні, Антимонопольний комітет України надав Міністерству інфраструктури обов'язкові для розгляду рекомендації для недопущення встановлення необґрунтованих тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

«Лібералізація тарифоутворення повинна сприяти створенню конкурентних умов діяльності в поточному сегменті транспортних послуг, залученню інвестицій для оновлення та збільшення парку автобусів, підвищенню якості та безпеки перевезень», - наголошує Юрій Гузинець.

Водночас, у сфері міських пасажирських перевезень зберігатиметься державне тарифне регулювання.

Як зазначають урядовці, зміни були прийняті у контексті децентралізації влади та для узгодження із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Прес-служба Закарпатської ОДА