У Мукачеві відбувся черговий раунд "боїв" у сфері пасажирських перевезень міста
Сьогодні у малому залі Мукачівського міськвиконкому відбулося засідання комісії міської ради про визначення робочого органу з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автобусами на міських маршрутах. Претендентів, яких допущено до конкурсної комісії, було всього два – ПП "Мукачів-АТПП" та Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління".
Із самого початку засідання обіцяло бути цікавим, оскільки його роботою зацікавився навіть Всеукраїнський антикорупційний комітет, представник якого і приїхав до Мукачева разом із головою закарпатського відділу.
Слід зазначити, що дане засідання є логічним продовженням попередніх подій, пов’язаних із перевезенням пасажирів у Мукачеві. Нагадаємо, що у березні місяці 2014 року на засіданні виконавчого комітету Мукачівської міської ради міська влада на той час планувала затвердити протокол рішенням виконавчого комітету про визначення робочим органом з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автобусами на міських маршрутах таке підприємство як «Ремонтно-будівельне управління».
На сьогоднішньому засіданні, під керуванням першого заступника міського голови Ернеста Нусера, було обговорено ситуацію зі станом організації пасажирських перевезень у місті. Секретар зібрання в першу чергу відкрив запечатані конверти, в яких зберігалась відповідна документація, необхідна для допуску претендентів до конкурсу. Після нетривалого переліку та обговорення окремих пунктів, було вирішено заслухати доповіді представників підприємств. До слова, під час зачитування переліку документів, директор ПП "Мукачів-АТПП" Ю.В.Петренко звернув увагу на довідку по відсутності заборгованості по виплаті заробітної плати на ММКП "РБУ". Перед засіданням він надав секретарю відповідний документ про відсутність заборгованості на своєму підприємстві, і наголошував, що довідка "РБУ" є недійсною, оскільки закон вимагає надати дані за останні 10 робочих днів. Представники "РБУ" пояснили, що згідно умов конкурсу, дані по заборгованості необхідно було надати за останні 10 днів до моменту здачі всіх необхідних документів, а не на момент зібрання.
Після коротких виступів кожної зі сторін, присутні приступили до безпосереднього обговорення.
У обидвох сторін виникли одні і ті ж зауваження:
1. Досвід роботи претендента з питань організації пасажирських перевезень повинен становити не менше трьох років. Представники ММКП "РБУ" акцентували увагу на, за їх словами, недостатньому мінімальному терміні (3 роки) для подачі документів для відповідного конкурсу. У свою чергу ПП "Мукачів-АТПП" звернуло увагу на тому, що "РБУ" є правонаступником ММКП «Міська служба пасажирських перевезень».
– Так як "РБУ" є правонаступником ММКП «Міська служба пасажирських перевезень», то, згідно з чинним законодавством, воно переймає і його стаж, – приводили доводи стороні-опоненту представники комунального підприємства.
2. У штаті претендента повинні бути фахівці з профільною освітою, які мають стаж роботи в галузі автомобільного транспорту не менше трьох років. Тут також дві сторони обмінялися взаємними обвинуваченнями.
Подекуди дискусія була досить емоційною. Перед самим голосуванням, після слів представника Всеукраїнського антикорупційного комітету стосовно Народної ради Мукачева, головуючий висловив думку, що Народна ради приймає позицію однієї зі сторін. Також він додав: "Це також прослідковується у Ваших словах (маючи на увазі представника антикорупційного комітету, – ред.)".
Далі було саме голосування. Його результати оголосив Ернест Нусер. П’ятнадцять членів зібрання проголосувало за ММКП "РБУ", нуль – за ПП "Мукачів-АТПП".