Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Вчителів початкових класів, які навчають учнів-ромів, вчили проводити нестандартні уроки

Вчителів початкових класів, які навчають учнів-ромів, вчили проводити нестандартні уроки

З метою окреслення ефективних форм і методів роботи з дітьми ромської національності, які дозволять підвищити рівень навичок читання та письма ромських дітей, сприятимуть їх гармонійному всебічному...

З метою окреслення ефективних форм і методів роботи з дітьми ромської національності, які дозволять підвищити рівень навичок читання та письма ромських дітей, сприятимуть їх гармонійному всебічному розвитку, 6 травня на базі Червенівської ЗОШ І-ІІ ступенів проведено семінар-практикум вчителів початкових класів, які працюють з дітьми-ромами, на тему – «Нестандартні уроки під час організації навчання та виховання учнів-ромів». Про це повідомляє відділ освіти Мукачівської РДА.

Учасники семінару мали можливість відвідати відкритий урок з природознавства на тему: «Які рослини занесені до Червоної книги України», проведений вчителькою Деркач М.Т. Виховний захід «День матері», який разом з учнями підготувала Лайкун Т.М., продемонстрував присутнім прекрасні акторські здібності дітей-ромів, а також невичерпні дидактичні можливості мистецтва.

Практичне заняття за проблемним питанням семінару та диспут «Значення нестандартних уроків при роботі з учнями-ромами» провів Василь Михайлович Хайнас. Робота, організована у групах, дозволила проаналізувати плюси та мінуси нестандартних уроків, детально розглянути класифікацію уроків. Під час практичного етапу семінару педагоги також взяли участь у обговоренні відвіданих заходів, а й поспілкуватися з приводу актуальних проблем, що виникають в ході роботи з дітьми ромського населення, ознайомитися з новими методиками навчання та окреслити шляхи їх втілення. Семінар-практикум пройшов в атмосфері взаєморозуміння, співпраці та обміну досвідом.