З початку року хустські податківці отримали 12 звернень щодо податкового законодавства
Держава як політичне утворення повинна забезпечувати захист і погодження індивідуальних, групових та загальносуспільних інтересів громадян, котрі проживають на її території. Для виконання цих завдань функціонують державні органи. Серед суб’єктів адміністративної юрисдикції чинне місце відведено органам Державної фіскальної служби України, які є різновидом органів виконавчої влади і покликані виконувати певне навантаження у сфері правоохоронної діяльності держави, у тому числі щодо боротьби з адміністративними правопорушеннями. Органи Державної фіскальної служби забезпечують право громадян на звернення, на доступ до публічної інформації, на отримання адміністративних послуг юридичними та фізичними особами.
Хустська ОДПІ приділяє особливу увагу забезпеченню прав платників, визначених ст. 17 Податкового кодексу України. Працівники інспекції надають консультації з питань податкового законодавства як безпосередньо в стінах інспекції, так і в телефонному режимі, проводять зустрічі із представниками бізнесу, семінари тощо, – стверджує Хустська ОДПІ.
Однією із форм практичної реалізації прав платників є проведення сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час якої можна отримати відповіді на актуальні та проблемні питання. З початку року фахівцями Хустської ОДПІ проведено 45 сеансів телефонного зв’язку.
Ст. 40 Коституції України громадянам України забезпечене право на звернення до органів влади. Звернення – це спосіб відновлення порушеного права громадянина через подання до органів державної влади і місцевого самоврядування заяв, клопотань, пропозицій, зауважень та скарг. Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» кожен громадянин має право направляти до органів фіскальної служби як індивідуальні, так і колективні письмові звернення.
Звернення розглядаються та вирішуються в місячний термін від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, – не пізніше 15 днів від дня їх отримання. В цілому термін розгляду звернень не може перевищувати 45 днів. Під час підготовки відповіді на звернення громадян слід дотримуватись норм ще й інших законодавчих актів: Законів України «Про інформацію», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад».
З початку року на розгляд до Хустської ОДПІ надійшло 12 письмових звернень громадян. На всі звернення надано відповіді у встановленому законодавством порядку.
Працівники Хустської ОДПІ приділяють постійну увагу правозахисній діяльності. Затверджено графік прийому громадян та здійснюється особистий прийом громадян посадовими особами через громадську приймальню. Графік прийому громадян розміщено на інформаційному стенді в Центрі обслуговування платників Хустської ОДПІ.