Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Поліція покарала ужгородця, який їм постійно телефонував та лаявся у слухавку

Поліція покарала ужгородця, який їм постійно телефонував та лаявся у слухавку

Ужгородського хулігана, який безпідставно займав лінію 102 та нецензурно висловлювався у бік працівників екстреної служби, притягли до адміністративної відповідальності.

Минулого тижня ми розповідали про вже відомого ледь не кожному операторові ужгородсько-мукачівської служби 102 жителя м.Ужгорода Івана Федоровича. Чоловік взяв собі за розвагу дзвонити на лінію 102 і безпідставно займати її. Коли оператори піднімають слухавку, пан Іван сипле прокльонами, матюкає працівників гарячої лінії або, у кращому випадку, просто мовчить. І так і вдень, і вночі, – зазначає відділ комунікації ГУНП в Закарпатській області. 

Управління превентивної діяльності ГУНП в Закарпатській області прийняло рішення притягнути до адміністративної відповідальності громадянина, який умисно, з хуліганських мотивів здійснює численні, значні за тривалістю та беззмістовні телефонні дзвінки по лінії 102, чим перешкоджає нормальному функціонуванню та ускладнює своєчасне реагування на інші повідомлення громадян.  

На хулігана склали протокол за ч.1 ст.173 КУпАП (Дрібне хуліганство). 

Сам хуліган не заперечує той факт, що він лаявся та постійно дзвонив на 102. Однак виправдовується, що діяв у стані ефекту: мовляв, оператори його не розуміють…

У випадку, якщо це покарання не навчить ужгородця законослухняності, його повторно притягатимуть до відповідальності.