Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Поліція Закарпаття та пенсіонер: історія "любові" із прокльонами

Поліція Закарпаття та пенсіонер: історія "любові" із прокльонами

Ужгородець без причини невгамовно телефонує на гарячу лінію, заважаючи роботі диспетчерів.

Ужгородець без причини невгамовно телефонує на гарячу лінію, заважаючи роботі диспетчерів.

Як пояснює Вікіпедія, Пранк (від англ. Prank – витівка; жарт) – телефонне хуліганство, телефонний розіграш. Люди, практикуючі Пранк, називаються пранкери. Під гарячу руку хуліганів потрапляють екстрені служби (пожежники, поліція, швидка), держустанови, зірки шоу-бізнесу, пересічні громадяни. Психологи вважають, що подібне хуліганство дає ілюзію влади над іншими людьми, тобто, знущаючись над своєю жертвою, пранкернамагається самоствердитися.

Тррр-тррр-тррр – задзвенів телефон "колл-центру" ужгородсько-мукачівської лінії 102...

– Поліція міста Ужгорода слухає Вас, – чемно відповідає диспетчер "колл-центру".

– Будь проклятий!, – відповідає чоловічий голос на тому кінці дроту.

– Нащо Ви так зі мною?, – питає диспетчер.      

– Проклятий, будь ти проклятий! – знову й знову повторює той самий голос.

Через деякий час... Тррр-тррр-тррр – і тиша в трубці. Тррр-тррр-тррр – знову тиша. Тррр-тррр-тррр - "Пішли ви на …, я вас всіх… та ви всі с…", – ось такі образи та звинувачення на свою адресу змушені були нещодавно вислуховувати оператори ужгородсько-мукачівської лінії 102. Як його не вмовляли не займати без причини гарячу лінію – нічого не допомагало. Чоловік знову починав усіх проклинати. І це продовжувалось як вдень, так і вночі.

Як виявилося, "діставав" диспетчерів ужгородський пенсіонер Іван Федорович, якому, чомусь, постійно заважали сусіди... Ми пішли з дільничним інспектором в будинок, де живе Іван Федорович, і опитали його сусідів. Ніхто не сказав нічого поганого про свого сусіда, окрім... самого Івана Федоровича!

– Ті сусіди, що вже виїхали, – просто золоті люди! Так він на них писав (у поліцію) кожний день! За нових сусідів поки-що нічого не можу сказати, але він буде писати на всіх, хто живе над ним, – розповіла нам сусідка поверхом вище помешкання Івана Федоровича.

Зайшли ми і в квартиру до самого Івана Федоровича. Він показав нам ванну, де зі стелі у два тазики, дійсно, капає вода. Але коли приходив ремонтник і пояснював, що то через старі труби і сусіди зверху тут не винуваті, Іван Федорович йому не повірив. Чоловік у всьому звинувачує сусідів, і байдуже, що ті вже нові. Каже – то все обман. 

Можливо, дідусеві просто одиноко і нудно, й таким способом він "вбиває" час і розважається? Але такі розваги телефонних пранкерів заважають нормальній роботі поліції. Адже для операторів, що приймають виклики людей, які потребують справжньої допомоги, важлива кожна секунда, кожна хвилина. У кожному окремому випадку людина чекає поради, швидких дій правоохоронців, або й просто консультації.

Тому  Управління превентивної діяльності ГУНП в Закарпатській області прийняло рішення притягнути до адміністративної відповідальності громадянина, який умисно, з хуліганських мотивів здійснював численні, значні за тривалістю та беззмістовні телефонні дзвінки по лінії "102", чим перешкоджав нормальному функціонуванню поліції та ускладнював своєчасне реагування на інші повідомлення громадян. На хулігана склали протокол за ст.173 КУпАП (Дрібне хуліганство).