На Закарпатті оголосили конкурс на кращий логотип та рекламне гасло туристичної Рахівщини
З ініціативи управління економічного розвитку і торгівлі Рахівської райдержадміністрації оголошується конкурс на кращий логотип та рекламне гасло туристичної Рахівщини.
Конкурс проводиться з метою вибору найкращої ідеї для туристичної символіки шляхом забезпечення права участі громадськості у формуванні привабливого туристичного іміджу району, через відбір кращого проекту туристичного логотипу для збільшення привабливості Рахівщини, як центру внутрішнього та міжнародного туризму, популяризації туристичного потенціалу регіону, – йдеться у повідомленні Рахівської РДА.
Подані на конкурс проекти, мають відповідати темі туризму, бути актуальними в міжнародному контексті, потенційно здатними зацікавити широку міжнародну аудиторію, привернути увагу до Рахівщини – як до центру культурного, активного, гірськолижного та рекреаційного туризму.
При розробці ескізів та проектів слід враховувати, що туристична емблема має бути оригінальною та такою, що запам’ятовуються і якнайкраще презентується туристичний об’єкт, туристичний потенціал Рахівщини. Потрібно передбачити можливість ефективного її використання туристичної символіки як на великих банерах, так і на сувенірній продукції (футболки, кепки, канцтовари та ін.).
Загальна кількість робіт, наданих у межах однієї заявки, не обмежується. Автори кращих робіт будуть відзначені.
Роботи пропонують надсилати до 01.04.2016 року на електронну адресу: ekon-rachiv@ukr.net або приймаються з 9.00 до 17.00 год. щоденно, крім вихідних та святкових днів, в управлінні економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, за адресою м. Рахів вул. Миру, 1, 3-тій поверх, кабінет 43.