У ПАТ "Закарпаттяобленерго" працює кол-центр
Для підвищення якості надання послуг із постачання електричної енергії, покращення інформаційного забезпечення та вдосконалення взаємовідносин зі споживачами електричної енергії, працює кол-центр ПАТ "Закарпаттяобленерго", основним завданням якого є надання інформаційних послуг споживачам шляхом обробки їх звернень, які надходять через засоби телекомунікації.
Дзвінки на багатоканальний номер 0-800-50-16-20 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для споживачів є безкоштовними, за міським номером (0312) 61-94-94 оплачуються згідно з діючими тарифами міського чи міжміського зв’язку.
Зателефонувавши до кол-центру, споживач зможе отримати в автоматичному режимі або під час живого спілкування з оператором інформацію щодо:
– діючих тарифів на електроенергію;
– про стан особового рахунку;
– причин відсутності електропостачання;
– порядку надання пільг та субсидій;
– порядку оформлення та переоформлення договору;
– порядку приєднання до електромереж;
– контактні телефони та іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ "Закарпаттяобленерго". Також
– передати показання приладу обліку;
– повідомити про розкрадання електричної енергії або енергообладнання ПАТ "Закарпаттяобленерго";
– оскаржити неправомірні дії персоналу товариства.
Крім того, звернення можна направляти на електронну скриньку кол-центру: centr@uz.energy.gov.ua.