Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

У ПАТ "Закарпаттяобленерго" працює кол-центр

Для підвищення якості надання послуг із постачання електричної енергії, покращення інформаційного забезпечення та вдосконалення взаємовідносин зі споживачами електричної енергії, працює кол-центр ПАТ "Закарпаттяобленерго", основним завданням якого є надання інформаційних послуг споживачам шляхом обробки їх звернень, які надходять через засоби телекомунікації.

Дзвінки на багатоканальний номер 0-800-50-16-20 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для споживачів є безкоштовними, за міським номером (0312) 61-94-94 оплачуються згідно з діючими тарифами міського чи міжміського зв’язку.

Зателефонувавши до кол-центру, споживач зможе отримати в автоматичному режимі або під час живого спілкування з оператором інформацію щодо:

– діючих тарифів на електроенергію;

– про стан особового рахунку;

– причин відсутності електропостачання;

– порядку надання пільг та субсидій;

– порядку оформлення та переоформлення договору;

– порядку приєднання до електромереж;

– контактні телефони та іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ "Закарпаттяобленерго". Також 

– передати показання приладу обліку;

– повідомити про розкрадання електричної енергії або енергообладнання ПАТ "Закарпаттяобленерго";

– оскаржити неправомірні дії персоналу товариства.

Крім того, звернення можна направляти на електронну скриньку кол-центру: centr@uz.energy.gov.ua.